40 éves, mégis szinte vadonatúj bukólámpás Porsche vár új gazdára
Erős V8-as szívómotorral, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerék-hajtással csábít vásárlásra ez az újszerű Porsche 928-as.
Erős V8-as szívómotorral, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerék-hajtással csábít vásárlásra ez az újszerű Porsche 928-as.
A Mercedes Vision AMG Concept sorozatgyártásba küldendő verziójában nincs belsőégésű motor.
A most debütált Ferrari 296 Speciale közel 900 lóerővel gyilkolja a hátsó gumijait – jövünk minden fontos részlettel a kihegyezett plugin hibrid sportkocsival kapcsolatban.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a brutális Ferrari SF90 XX-et sem találják elég potensnek.
A limitált szériás Porsche 911 Spirit 70 külsejét és belsejét megannyi aranyfényű logó és felirat ékesíti.
Ez a szalonállapotú régi Mercedes SL 500 egyenesen a rendszerváltás korába repít vissza bennünket.
Az olasz gyártó megfontolja, hogy egyes modelljeiben újra meghonosítsa a nyitott kulisszás manuális váltót.
Az MG Cybersternél jelentősen könnyebb újdonság igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A riválisainál jelentősen olcsóbb Aston Martin Valhalla a márka első sorozatgyártású középmotoros plugin hibrid modellje.
Az épp új gazdára váró Bugatti Veyron Super Sport Royale-lal eddig csak pár száz kilométert tettek meg.
A legendás sportkocsi legfrissebb változata elsőként vonultat fel hibrid hajtásláncot.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
Igazi unikum ez a V12-es motorral felvértezett puttonyos Aston Martin Rapide.
Az erősen limitált szériás Toyota GR Supra A90 Final Editionnek alaposan megkérik az árát.
A méregerős és szuperkönnyű Maserati GT2 Stradale listaára jelentősen meghaladja a 150 millió forintot.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy igen ritka és elképesztően gyors Aston Martin Valkyrie AMR Próra.
A hibrid technikával felvértezett új 911 GT2 RS árát alaposan megkérik majd.
A közelmúltban a piacról távozott Audi R8 utódja várhatóan a Lamborghini Temerario hajtásláncát vonultatja majd fel.
A Stellantis konszern sportos olasz márkája nehéz időket él át mostanság.
Mi sem gondoltunk arra, hogy eljutunk egy olyan helyre, ahol nem egy, hanem közel féltucat Ferrari F40 és egyéb hasonlóan hatalmas eszmei és forintosítható értékű elképesztő sportkocsival találkozunk. Mutatjuk, mit láttunk Párizsban.