Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az elképesztő vezetési élménnyel kecsegtető újdonság közúton és versenyeken sem használható legálisan.
A McLaren 2017-ben leplezte le a 720S típusjelzésű szupersportautót, mely 0-ról 100 km/h-ra 2,9 másodperc alatt katapultáló modell mozgatásáról egy 720 lóerős 4 literes biturbó V8-as motor gondoskodik.
A brit gyártó a 720S-ből a GT3-as FIA szabályoknak megfelelő versenyautót is készít egy ideje, mely elsősorban csökkentett tömegéről, komoly aerodinamikai csomagjáról, illetve az előírásoknak megfelelően fojtott teljesítményű motorjáról ismerszik meg.
Most pedig megérkezett a McLaren 720S GT3X, mely nem más, mint az említett versenyautó korlátozásoktól mentes változata.
Az alaphelyzetben 720 lóerős, de az előzések során gombnyomásra 750 lóerős újdonság sem közúton, sem pedig hivatalos versenyeken nem használható, pályanapokon viszont elképesztő vezetési élményt biztosít.
A felár ellenében utasüléssel is rendelhető, hatfokozatú szekvenciális váltós és hátsókerék-hajtású McLaren 720S GT3X ára egyelőre ismeretlen.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.