szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az új tulajdonos mintegy 50 millió forint kifizetését követően indíthatja majd be először régi/új Ferrariját.

A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben mutatta be a Testarossát, mely legendás olasz sportkocsiból 1991-ig alig 2 261 példány készült. És ma már csak nagyon kevés örvend olyan kiváló egészségnek, mint ez az éppen új gazdára váró 1988-as példány:
©

A 390 lóerős 4,9 literes 12 hengeres motorral, illetve ötfokozatú kéziváltóval szerelt autó eddig mindössze 3 597 kilométert hagyott maga mögött, vagyis elmondható róla, hogy szinte bejáratósan új.

©
©

A képeken látható autót 1988. május 30-án rendelte meg egy bizonyos Dieter Korch, aki 240 880 német márkát fizetett az olasz sportkocsiért, amikor 1989. május 16-án végre át is vehette a csaknem egy évvel korábban megrendelt autót.

©

Herr Korch 1995 szeptemberéig kevesebb, mint 3 000 kilométert tett meg a Testarossával, amikor is a kocsi 14 éves álomra szenderült. A 2010-ben végül eladott Ferrarit új tulajdonosa is alig használta, ennek köszönhető a jelenlegi teljesen patika állapot.

©

A 0-ról 100-ra 5,3 másodperc alatt felgyorsuló, 290 km/h végsebességű és természetesen hátsókerék-hajtású Ferrari Testarossa árcéduláján 125 000 fontos, vagyis átszámítva mintegy 48,5 millió forintos összeg olvasható.

©

 

©
©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!