szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az új tulajdonos mintegy 50 millió forint kifizetését követően indíthatja majd be először régi/új Ferrariját.

A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben mutatta be a Testarossát, mely legendás olasz sportkocsiból 1991-ig alig 2 261 példány készült. És ma már csak nagyon kevés örvend olyan kiváló egészségnek, mint ez az éppen új gazdára váró 1988-as példány:
Classicdriver

A 390 lóerős 4,9 literes 12 hengeres motorral, illetve ötfokozatú kéziváltóval szerelt autó eddig mindössze 3 597 kilométert hagyott maga mögött, vagyis elmondható róla, hogy szinte bejáratósan új.

Classicdriver
Classicdriver

A képeken látható autót 1988. május 30-án rendelte meg egy bizonyos Dieter Korch, aki 240 880 német márkát fizetett az olasz sportkocsiért, amikor 1989. május 16-án végre át is vehette a csaknem egy évvel korábban megrendelt autót.

Classicdriver

Herr Korch 1995 szeptemberéig kevesebb, mint 3 000 kilométert tett meg a Testarossával, amikor is a kocsi 14 éves álomra szenderült. A 2010-ben végül eladott Ferrarit új tulajdonosa is alig használta, ennek köszönhető a jelenlegi teljesen patika állapot.

Classicdriver

A 0-ról 100-ra 5,3 másodperc alatt felgyorsuló, 290 km/h végsebességű és természetesen hátsókerék-hajtású Ferrari Testarossa árcéduláján 125 000 fontos, vagyis átszámítva mintegy 48,5 millió forintos összeg olvasható.

Classicdriver

 

Classicdriver
Classicdriver

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!