Olcsóbb új alapmodell érkezett a Volvo első igazi villanyautójából
Az XC40 Recharge immár gyengébb és csak elöl hajtott változatban is elérhető.
Az XC40 Recharge immár gyengébb és csak elöl hajtott változatban is elérhető.
Amilyen kompakt, olyan hatalmasat lép a Volvo első igazi elektromos autója. Kipróbáltuk a korábban Év Autója címet bezsebelt XC40 két villanymotorral meghajtott legfrissebb, zöld rendszámos változatát.
Az 1,2 milliárd forintba kerülő hipersportkocsiból nem készül túl sok, ritka látvány lesz az utakon.
Az ötödik kerék nem a kormány- és nem is a pótkerek, hanem egy, az úton gördülő speciális kerék.
Immár hazánkban is rendelhető a tisztán villanymotoros hajtásláncú XC40 Recharge.
A rejtőzködő szabadidő-autót a belvárosban fotózták le.
Ha a NASA-nak megfelel a Hasselblad képalkotó technikája, akkor vélhetően nekünk, egyszerű földi halandóknak is, immár akár okostelefonba rejtve is. Kipróbáltuk, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban OnePlus gyönyörű kijelzős és szupergyorsan tölthető új készüléke.
Miközben a piac magas divatterepjárókat követel a gyártóktól, addig a Volvo S60 szemrevaló szedánként veszi fel a harcot a 3-as BMW és az Audi A4 ellen. Ezúttal a leggyengébb, legolcsóbbnak ígérkező B3-as változatát próbáltuk ki.
Ez lehet minden idők legdrágább Volvója, már amennyiben sikerül eladni a kikiáltási áron.
A svéd gyártó több modelljén is lecseréli az infotainment rendszert.
Csak kevesen ismerték személyesen, mert kevés emberben bízott meg. Egy szekrény méretű testőr kísérte éjjel-nappal, a kilencvenes években ő állította elő a legjobb hamisítványokat, legyen szó útlevélről, igazolványról, jogosítványról vagy bármilyen okmányról. Megnyerő modora, jó kommunikációja megtéveszthette azokat, akik nem tudták, hogy ő Svéd, az alvilág egyik legjobb hamisítója. A magyar szélhámosokról, svindlerekről szóló cikksorozatunk első része róla szól.
A szuper erős hibrid sportkocsi ezúttal téli körülmények mellett mutatta meg tudását.
A Volvóból kivált márka egyedi vonalvezetésű modellje nagyon rövid ideig volt gyártásban.
A vevők nem zsákbamacskát vásárolnak, hanem egy előre alaposan letesztelt és beállított hiperautót.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt felgyorsuló hiperautóban két felnőtt és két gyermek a legnagyobb biztonságban utazhat.
A szabadidő-autók házon belüli piaci részesedésre hamarosan elérheti a 75 százalékot.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári maximumnál többel száguldanának az Autobahnon.
A nagykapacitású akkumulátorhoz képest viszonylag kis távolság tehető meg egy töltéssel a zöld rendszámos XC40-nel.
A Volvo XC40 kistestvére az Audi Q2 egyik fő riválisának ígérkezik.
Az XC40 Recharge első példányait még ebben a hónapban átvehetik az európai vásárlók.