Első gyári fotón a drasztikus változásokat hozó új Mercedes C-osztály
A már csak 4 hengeres motorokkal és kizárólag automata váltóval támadó szedán, illetve kombi hivatalos leleplezésére egy hét múlva kerül sor.
A már csak 4 hengeres motorokkal és kizárólag automata váltóval támadó szedán, illetve kombi hivatalos leleplezésére egy hét múlva kerül sor.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a megújult 5-ös BMW zöld rendszámos plugin hibrid kivitele, mely az ígéretek szerint akár 55 kilométert is képes tisztán elektromosan suhanni.
A bajor gyártó új zöld rendszámos modelljei a korábbinál szerényebb teljesítményűek.
A 462 lóerős sportszedán egészen kiváló köridőt futott a németországi Sachsenringen.
Az újdonság néhány centiméter híján már olyan hosszú, mint az 5-ös BMW.
Megkezdődik a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Peugeot európai forgalmazása.
Az újgenerációs 7-es sorozat hivatalos leleplezésére várhatóan 2021-ben, vagy 2022-ben kerülhet sor.
Minden valószínűség szerint az Allroad szabadidő-autó kiviteltől is búcsút kell vennünk.
A szabadidő-autók házon belüli piaci részesedésre hamarosan elérheti a 75 százalékot.
Az Octavia legsportosabb kivitele mostantól plugin hibrid hajtással is rendelhető.
A Volkswagen konszern cseh márkájánál megújult a zászlóshajó modell legerősebb motorja.
A stuttgarti gyártó népszerű kompakt szedánja hamarosan generációváltáson esik át.
Az új hajtásláncok az Insignia Grand Sport limuzinban és az Insignia Sports Tourer kombiban egyaránt elérhetők.
A hónap végén véget fog érni a dízelmotoros Mazda 6 gyártása.
Átrajzolt első- és hátsó résszel, valamint modernizált technikával érkezett meg Magyarországra a felfrissített 5-ös széria, melynek alapmodellje legolcsóbban 14,75 millió forint ellenében vezethető haza.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.
Kiviteltől függően 480-510 lóerősek lesznek az újdonságok.
A benzinmotoros újdonságot nem veti szét az erő, cserébe viszont a korábbiaknál barátságosabb az árcédulája.
Ilyen hatalmas puttonyost eddig még nem gyártott a Mercedes, és várhatóan nem is fog.
A stuttgarti márka zászlóshajó kategóriás modellje igazi technológiai tűzijátéknak ígérkezik.