Visszafogott tuninggal lett igazán izgalmas az Audi RS5 Coupé
A tavaly év végén frissült testvérpár az Audi RS5 Sportback és Cupéból, most ez utóbbi, a kétajtós változat kapott egy kellemes tuningcsomagot.
A tavaly év végén frissült testvérpár az Audi RS5 Sportback és Cupéból, most ez utóbbi, a kétajtós változat kapott egy kellemes tuningcsomagot.
A hatalmas méretet és a nem csekély tömeget remekül ellensúlyozza a kompresszoros V8 ereje.
Ha egy A-osztállyal szeretnénk kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt katapultálni 0-ról 100-ra, akkor ez itt a mi autónk.
Az Audi TTS Competition Plus turbós benzinmotorja 10 lóerővel gazdagabb lett.
Lengyelországban találtak még néhány száz extra lóerőt a remek 4 literes biturbó V8-as motorban.
Az újdonság messze 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
Az újdonság 200 lóerős teljesítménnyel és relatíve szerény fogyasztással kecsegtet.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
A 2 literes 4 hengeres turbómotort alaposan kihegyezték a fejlesztőmérnökök.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
Van egy két felfoghatatlan paramétere ennek az autónak.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Az M8 Gran Coupé 4,4 literes biturbó V8-as motorja minden korábbinál erősebb lett.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg túl visszafogottnak találnánk a G-Klasse megjelenését.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
A Corvette motoros Zagato Iso Rivolta GTZ bőven 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Itt a megoldás azoknak, akik az eredeti Formentort túl drágának találják.