Ha egy Ford Transit lehet túlzó, akkor ez a tuningolt változat mindenképp az
Mondhatni több minőségi kategóriát átugrottak a csapatszállító kisbusszal.
Mondhatni több minőségi kategóriát átugrottak a csapatszállító kisbusszal.
Az A-osztály csúcsmodelljét ezúttal a Brabus tuning-szakemberei vették kezelésbe.
Az újdonság még a gyengének abszolút nem mondható M5 Competitionnél is nagyobb teljesítményű.
A V8-as benzinmotor egy jókora kompresszornak köszönheti hatalmas teljesítményét.
A VW konszern új spanyol márkájának crossovere 60 extra lóerőt kapott.
A megkínált BMW 635 CSi-vel eddig alig több, mint 60 ezer kilométert tettek meg.
Ha kell, meglepően keveset fogyaszt, és ha kell, olyat lehet vele élményautózni, hogy nemcsak a sofőr, hanem mindhárom utasa is elismerően csettint. Gut gemacht, ahogy a német mondaná.
Ki mondta, hogy csak a benzinpusztító V8-as Mustangok kaphatnak menő optikai tuningot?
Egy kis ültetéssel, szélesítéssel és új felnivel még jobban mutat a bajor gyártó újdonsága.
Az Ares Design munkája nem hazudtolja meg az olaszok érzékét a karosszériamunkához.
A hatalmas terepjárót egy kompresszorral megfújt jókora V8-as benzinmotor hajtja.
A bajor márka legizgalmasabb és messze nem olcsó autói a koronavírus-járvány ellenére is igen jól fogynak.
Az olasz szupersportkocsival alig 2,6 másodperc alatt letudható a 0–100-as gyorsulás.
Itt a megoldás azoknak, akik középszerűnek, unalmasnak találják az olasz sportkocsi külsejét.
A jelenlegi szabályozás értelmében az új C-osztály sportmodellje akár zöld rendszámot is kaphat Magyarországon.
Ilyen az, amikor a tágas luxus utastér és a praktikusan pakolható nagy csomagtér kéz a kézben jár egymással.
Az olasz gyártó retró hangulatú városi kisautója minden korábbinál erősebb motort kapott.
A mintegy 100 lóerős extra teljesítmény felára 4,4 millió forint.
A dél-koreai Golf GTI rivális ugyan nem lett erősebb, de kapott egy látványos widebody kitet.
Az északi tuningmesterek mélyrehatóan kezelésbe vették a Lamborghini Huracán LP640-4 Performantét.