Picit hibrid és nagyon biturbó V8 a Mercedes legnagyobb divatterepjárója
Mindössze 22 lóerős a hatalmas GLS-be szerelt villanymotor, de az ígéretek szerint sokat segíthet a károsanyag-kibocsátás csökkentésében.
Mindössze 22 lóerős a hatalmas GLS-be szerelt villanymotor, de az ígéretek szerint sokat segíthet a károsanyag-kibocsátás csökkentésében.
A Mercedes házi tuningcége által készített lágyhibrid-újdonság nem más, mint egy 600+ lóerős divatterepjáró.
Az Audi sportos divatterepjárója ugyanolyan gyorsan tud száguldani, mint a Lamborghini Urus. Vagyis 300 km/h felett.
Megérkezett a kékvérű brit márka első SUV-ja, melynek "szívét" a német AMG szállítja.
Elődjeihez hasonlóan a nemrégiben leleplezett újgenerációs Golfból is készül szupersportos R változat.
Ez a praktikus családi autó adott esetben akár sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikára is képes, és már hazai ára is van.
A 4.0 literes V8-as Biturbo Mercedes-AMG GLC 63 S-nek meg sem kottyan a 300-as tempó.
A nyomatékcsúcs 1 000 Nm felett alakul és a gyorsulásnak csak 340 km/h-nál szakad vége.
Íme egy hamisítatlan amerikai muscle car, melynek nem túl sok ellenfele akad a piros lámpás gyorsulásoknál.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
Az A-osztályba és a CLA-kba szerelt motor a világ legerősebb sorozatgyártású, komolyabb mennyiségben gyártott 2 literes 4 hengeres turbómotorja.
A finomhangolt erőforrás sportkocsis menettulajdonságokat biztosít, miközben a fogyasztás is bőven vállalható szinten marad.
A brit márkának még sosem volt olyan erős és gyors modellje, mint ez a 6 ajtós kialakítású, különleges autó. Nem más ez, mint egy családi kocsinak álcázott, kőkemény utcai sportgép.
Ezzel a több évtizede kijött sportos Opellel adott esetben akár 285 km/h-val is száguldhatunk. És csak Ausztriába kell elmenni érte.
Itt a megoldás azoknak, akik a Cullinant eddig túl gyengének és visszafogott megjelenésűnek tartották.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
Fényezetlen műanyag elemek, fehér alapszín és acélfelnik a lehető legolcsóbbra alakított új Volkswagenen.
Kompresszoros V8-as, egy kis ültetés és hatalmas kerekek. Egy biztos: a füsttől alig lehet majd látni.
A Volkswagen-csoport cseh márkájának kompakt divatterepjáróját az alapmodellnél sportosabbra hangolták.
A csúcsmodell alig több, mint 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.