830 lóerős lett a legújabb Aston Martin
A nyomatékcsúcs 1 000 Nm felett alakul és a gyorsulásnak csak 340 km/h-nál szakad vége.
A nyomatékcsúcs 1 000 Nm felett alakul és a gyorsulásnak csak 340 km/h-nál szakad vége.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
Az A-osztályba és a CLA-kba szerelt motor a világ legerősebb sorozatgyártású, komolyabb mennyiségben gyártott 2 literes 4 hengeres turbómotorja.
A finomhangolt erőforrás sportkocsis menettulajdonságokat biztosít, miközben a fogyasztás is bőven vállalható szinten marad.
A brit márkának még sosem volt olyan erős és gyors modellje, mint ez a 6 ajtós kialakítású, különleges autó. Nem más ez, mint egy családi kocsinak álcázott, kőkemény utcai sportgép.
Ezzel a több évtizede kijött sportos Opellel adott esetben akár 285 km/h-val is száguldhatunk. És csak Ausztriába kell elmenni érte.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
Fényezetlen műanyag elemek, fehér alapszín és acélfelnik a lehető legolcsóbbra alakított új Volkswagenen.
Kompresszoros V8-as, egy kis ültetés és hatalmas kerekek. Egy biztos: a füsttől alig lehet majd látni.
A Volkswagen-csoport cseh márkájának kompakt divatterepjáróját az alapmodellnél sportosabbra hangolták.
A csúcsmodell alig több, mint 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A korábbi tuningoktól eltérően ez a német kocka terepjáró nem a számára életidegen aszfalton lett potensebb.
Az eddigi legerősebb Minik révén 5 másodperc magasságában lehet letudni a 0-100-as sprintet.
A vonalvezetés 5 évtizedet repít vissza a múltba, de a lemezek alatt sokkal modernebb technika rejtőzik.
Az 1000 Nm-es nyomatékot produkáló erőforrás sportkocsikat megszégyenítő módon lódítja meg a hatalmas luxusszedánt.
Az SQ8 eddig sem szenvedett erőhiányban, mostantól azonban kis túlzással élve akár egy hegyet is el lehet vontatni vele.
Mostantól akár remek kézikapcsolású váltóval is rendelhető a tavaly év végén debütált aktuális 911-es.
A 4.0 literes V8-as Biturbo Mercedes-AMG GLC 63 S-nek meg sem kottyan a 300-as tempó.
Íme egy hamisítatlan amerikai muscle car, melynek nem túl sok ellenfele akad a piros lámpás gyorsulásoknál.
Itt a megoldás azoknak, akik a Cullinant eddig túl gyengének és visszafogott megjelenésűnek tartották.