szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy lehetséges alternatíva azoknak, akik a Mercedes ikonikus terepjáróját eddig esetleg túl hétköznapinak vagy unalmasnak találták.

Minden rendben lesz
Annyi baljós hír van manapság, hogy mindenki vár valami jobbra, biztatóra. Így vagyunk ezzel mi is: nem dobja fel sem a home office-ban, sem a szerkesztőségben ülő újságírót a helyzet, amikor jóformán csak bajokról szóló információkat kap. Pedig van azért olyan is, aminek örülni lehet, ami megnevettet, vannak remek kezdeményezések, példaértékű kiállások. Ezeket gyűjtjük ebben a cikksorozatban.
Friss cikkek a témában
A Mercedes nem éppen tegnap, hanem még 1972-ben kezdte meg a G-osztályos terepjáró fejlesztését. Néhány évvel később a kereskedésekbe is megérkezett az azóta ikonikussá vált, és kisebb-nagyobb változtatásokkal közel 4 évtizeden át forgalmazott G Merci, mely tavaly ünnepelte 40. születésnapját.

A nemrégiben általunk is alaposan letesztelt második generációs vadonatúj G-osztályból most érkezett egy limitált szériás tuningváltozat. Íme a Carlex Design G-Yachting Limited Edition:

Carlex

A kéttónusú fényezésű különleges Mercedes terepjáró 22 colos kerekeken gördül.

Carlex
Carlex

Az 585 lóerős teljesítményű, illetve 850 Nm nyomatékú 4 literes biturbó V8-as motorral szerelt G-osztályt nemcsak kívül, hanem belül is alaposan átdolgozták. Az utasteret egyértelműen a fa és a bőr dominálja, a vásárlók egy világos és egy sötétebb kivitel közül választhatnak.

Carlex

 

Carlex

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

László Ferenc Autó

A kocka el van vetve: teszten a teljesen új Mercedes G-osztály

Közel négy évtizedet kellett várni az új G-Klasséra, ami dizájn és hangulat tekintetében semmit sem változott, a technikája azonban abszolút 2019-es szintű. Gigant zsanérok, ódivatú kilincsek, ajtócsapkodás, az iparág legdurvább központi zárja és egy remek V8 – ez az új G.