Egy 60 milliós BMW, ami csodálatosan mossa el a határt a 70-es évek és napjaink között
A vonalvezetés 5 évtizedet repít vissza a múltba, de a lemezek alatt sokkal modernebb technika rejtőzik.
A vonalvezetés 5 évtizedet repít vissza a múltba, de a lemezek alatt sokkal modernebb technika rejtőzik.
Az 1000 Nm-es nyomatékot produkáló erőforrás sportkocsikat megszégyenítő módon lódítja meg a hatalmas luxusszedánt.
Az SQ8 eddig sem szenvedett erőhiányban, mostantól azonban kis túlzással élve akár egy hegyet is el lehet vontatni vele.
Mostantól akár remek kézikapcsolású váltóval is rendelhető a tavaly év végén debütált aktuális 911-es.
A brit márkából nincs nagyon feljebb, ha valaki luxusra vágyik.
Az új Ferrari 488 GT3 Evo az elődjénél is sokkal gyorsabbnak ígérkezik, és a közutakra továbbra sem szabadítják rá.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével a közutak után jövőre már a versenypályákon is találkozhatunk.
Egyedi lökhárítók, ültetett futómű és méretes könnyűfémfelnik a wolfsburgi gyártó érkezőben lévő izgalmas új modelljén.
Mintegy 250 ilyen jellegű autót használ a német honvédség is, de meg lehet venni magánszemélyeknek is.
Hamisítatlan orosz versenytechnikát kínálnak eladásra, már csak be kell járatni a gépet.
Bár az alapmodell is egészen fürgén viselkedik, ez a különleges kivitel a biztonság kedvéért kapott egy extra villanymotort.
Az Alpina által kezelésbe vett 3-as az M340i és a hamarosan érkező új M3 közé ékelődik be.
Ez a magyar kéz által megrajzolt autó remekül kombinálja egymással az elképesztő menetdinamikát és a praktikus használatot.
Ez a bajor szedán egészen addig egy teljesen hétköznapi sportos autónak tűnik, amíg fel nem kapcsolják a rejtett megkülönböztető jelzéseit.
Ez a kétajtós Mercedes kupé egyenesen a 90-es évek elejére repíti majd vissza új tulajdonosát.
Szerintük kissé túlzottan is „káprázatos” napfényben.
Mehet a sikítás suliba menet.
Itt a megoldás azok számára, akik az új modellt még az M235i verzióban sem találják kellően izgalmasnak.
Íme a megoldás azoknak, akik az eddigi X7-eseket túl szerénynek és gyengének találták.
Emellett a végletekig tuningolt Jeep mellett még a 700 lóerős legdurvább gyári változat is csak szerénykedhet.