Hivatalos: itt a 306 lóerős Mercedes-AMG A35 szedán
A lépcsőshátú kompakt újdonsággal kevesebb mint 5 másodperc alatt le lehet tudni a 0-100-as sprintet.
A lépcsőshátú kompakt újdonsággal kevesebb mint 5 másodperc alatt le lehet tudni a 0-100-as sprintet.
Ekkora teljesítmény még egy benzinmotortól is tiszteletre méltó, nemhogy egy gázolajos egységtől.
Vázoljuk, hogy hogyan állították le a nagy értékű Mercedes kupét a mozgássérülteknek fenntartott helyen.
Ha egyedi, Hummer-szerű harckocsit akar valaki a közutakra, akkor érdemes barátkozni a Bureko nevű cseh céggel.
Csak néhány gombnyomás az okostelefonon, és az apró sportkocsinak máris megemelkedik a teljesítménye.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a BMW szupererős új divatterepjáróira.
Sokan próbálták már megfejteni ennek a stuttgarti sportkombinak a titkát, de egyelőre maximum csak közelebb kerültünk egy kicsit az igazsághoz.
Ez az egyedi kialakítású olasz sportkocsi a világ egyik legnagyobb értékű Abarth-modellje.
Ez a szemrevaló bajor sportautó kiválóan egyensúlyoz az eredetiség és a modernség vékony határmezsgyéjén.
Egy luxusautó azoknak, akik az alap S650-es modellt a kelleténél egy picit szűkösebbnek találják.
A bajor gyártó flagship kategóriás luxusszedánját élőben először a Genfi Autószalonon lehet megtekinteni. Körbefotóztuk az új nagyágyút, amelynek már hazai árai is vannak.
Ez az elképesztő luxus divatterepjáró tipikus példája annak, amikor a kevesebb több. És nem is kevéssel.
Genfben sikerült üléspróbát vennünk a bottropi székhelyű autónemesítő legfrissebb zászlóshajó modelljében. Ami két kisebb meglepetéssel szolgált.
Az Alpina által kezelésbe vett vadonatúj 7-es modell nagyobb teljesítményű, mint a nála drágább M760Li. És akár 330 km/h-val is száguldhat az Autobahnon.
A Genfi Autószalonon járva sikerült testközelből megismerkednünk az olaszok legfrissebb fejlesztésével.
Az új generációs Suprát először Svájcban tárja az európai közönség elé a japán gyártó, és rögtön egy még keményebb sportváltozat is érkezett belőle.
Ez az egyik leggyorsabb Opel, de a lehető legrosszabb időpontban látta meg a napvilágot. Kipróbáltuk a néhány év múlva várhatóan a gyűjtők kedvencévé váló legmorcosabb Insigniát.
Ez a kupésre faragott SUV pontosan olyan erős, mint a jelentősen alacsonyabb építésű M5-ös sportszedán.
A Brembo cég szerint igen, legalábbis nekik mindenképpen bejönne.
Ebbe az igen dinamikus haladást lehetővé tevő autóba egy komplett család és nem kevés csomag is befér.