Hatalmas hűtőrács és mögötte egy gyönyörű kupé: itt az új 4-es BMW
A BMW megtartotta ígéretét: a Studie Concept 4 túlméretezett "veséi" a sorozatgyártású 4-es szériának is a szerves részét képezik.
A BMW megtartotta ígéretét: a Studie Concept 4 túlméretezett "veséi" a sorozatgyártású 4-es szériának is a szerves részét képezik.
Összeeresztettük egymással a 80-as évek egyik faragatlan sportkompaktját egy a modern idők jegyében fogant és szemre szupersportos "riválisával". Időkapszula-élménygenerátor kontra politikailag korrekt menő járgány.
A hagyományos autós értékeket villantja fel az újdonság.
A bajorok két legyet ütnek egy csapásra, az új gázolajos motorok nagyobb dinamikát biztosítanak szerényebb károsanyag-kibocsátás mellett.
A bajor gyártó felfrissített típusa mostantól csak és kizárólag lágyhibrid hajtással készül.
A bajor gyártó középkategóriás szedánja frissített külsővel és modernizált technikával támad.
A komoly teljesítmény és az alacsony fogyasztás az ígéretek szerint ezúttal kéz a kézben jár.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
A Porsche úgy látja, hogy a néhány év múlva életbe lépő új szabályozás miatt a downsizing után upsizing jöhet.
Az 5 hengeres turbómotor minden korábbinál nagyobb teljesítményt és nyomatékot ad le a Q3-as crossoverben.
Némi öröm az ürömben, hogy a szerény lökettérfogatú erőforrás legalább nem három-, hanem négyhengeres.
Ez a kellemesen alacsony fogyasztású 3-as BMW abszolút nem vall szégyent még a német autópályákon sem.
Az Audi kupésra faragott hatalmas divatterepjárójának nyomatéka messze meghaladja az 1000 Nm-t.
A szuperkompakt karosszéria és a rövid tengelytáv ezúttal több mint 300 lóerővel párosul.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
Az A-osztály legsportosabb gyári AMG változatának teljesítményét jóval 500 lóerő fölé növelték.
Még a fehér fényezés is feláras, de a digitális műszeregység a standard felszereltség részét képezi.
A bajorok csúcskategóriás divatterepjáróját alaposan kiszélesítették, és gigantikus kerekeket szereltek rá.
A dél-koreai gyártó előrukkolt az aszimmetrikus ajtókialakítású Veloster legújabb változatával.
A látványosan kiszélesített, méretes divatterepjáró motorjának teljesítménye meghaladja az 500 lóerőt.