Megújul a Michelisz-féle izgalmas Hyundai i30 N
Felfrissítik a dél-koreai gyártó 275 lóerős sportmodelljét.
Felfrissítik a dél-koreai gyártó 275 lóerős sportmodelljét.
Politikailag abszolút korrekt világunkban a japán gyártó egy merészen izgalmas sportkocsival rukkolt elő, de sajnos van vele egy számunkra komoly probléma.
Az izgalmasnak ígérkező sportmodellek végső tesztelése a németországi Nürburgringen zajlik.
A 80-as évekbeli csúcstechnika megzabolázáshoz szükség van némi vezetői tapasztalatra.
Sok erős és gyors autót lehet kapni a kereskedésekben, de ezek közül egyik sem áll olyan közel egy igazi versenyautóhoz, mint jelen tesztalanyunk. A francia mérnökök tulajdonképpen egy kibiztosított éles lőfegyvert adtak a kezünkbe.
A Cupra Formentor nem olcsó, de cserébe sokat is ad, főleg teljesítmény fronton.
A kis tömeg és nagy teljesítmény komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.
Már csak néhány száz darab készül a 4 literes motorral szerelt divatterepjáróból.
Az új sportkompakt kevesebb mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Az új típus minden korábbinál izgalmasabb formában kombinálhatja egymással a vezetési élményt és a praktikumot.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.
Egy darabka ralitörténelem ez a hófehér közúti versenyautó, mely egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A modell azoknak készül, akik még a 245 lovas GTI-t is gyengének találják.
Aki még szeretne egy új 400 lóerős dízel BMW-t, annak gyorsan meg kell lépnie a vásárlást.
A hatalmas erő ezúttal kizárólag az első kerekekre érkezik meg.
A szerényebb teljesítményű motorért bőven kárpótolhat az alacsonyabb tömeg és a kedvezőbb ár.
A bajor gyártó legnagyobb típusának új változatából mindössze néhány száz példány fog készülni.
A VW konszern cseh márkájánál nem tettek más, mint levágták a Scala tetejét és megszabadultak a hátsó ülésektől.