Hatalmas sport-divatterepjárót leplezett le a VW
A kizárólag benzinmotorral szerelt újdonság leginkább az Audi Q8-hoz, illetve a BMW X6-hoz hasonlítható.
A kizárólag benzinmotorral szerelt újdonság leginkább az Audi Q8-hoz, illetve a BMW X6-hoz hasonlítható.
Ez a négykarikás ötajtós járgány egyrészt iszonyatosan megy, másrészt adott esetben igen keveset fogyaszt.
A Porsche Cayman GT4-nél léteznek erősebb és gyorsabb sportkocsik, de kevés olyan, mely nagyobb élvezetet nyújt nála.
A sportos crossover sorozatgyártása a napokban kezdődött meg Romániában.
A német luxusszedánnak minden adottsága megvan ahhoz, hogy hazánkban élvezhesse a zöld rendszám előnyeit.
Ez konkrétan az az autó, ami utolsóként hagyta el a jobb sorsra érdemes Saab-gyárat.
Az Abarth által készített kisautó hátsó szárnyát több fokozatban lehet állítani, a legnagyobb leszorítóerő 42 kilogramm.
Meglepően erős német-francia motor dolgozik ebben a román divatterepjáróban, amely olyan vehemensen mozog, mint egyetlen korábbi Dacia sem. Olcsó sportautó lett a Dusterből? Jövünk a válasszal.
Itt a bizonyíték arra, hogy a közúti alapverziójában is izgalmas vonalvezetése Mazda 3-nak jól áll a versenytechnika.
A bajor gyártó két újabb modellbe szerelte be jól ismert biturbó V8-as erőforrását.
A zuffenhauseni sportkocsi egyedi megjelenést kapott és a motorjában is találtak némi extra erőt.
Az újdonság 5 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes, miközben a gyári fogyasztási értéke 6,2 liter gázolaj 100 kilométerenként.
A német gyártó igen sportos szedánja 500 lóerő körüli teljesítménnyel fog rendelkezni.
Ez az amerikai pickup nem annyira a divatról, hanem sokkal inkább a kőkemény munkáról szól.
A képek tanúsága szerint már javában zajlik az új Alpina csúcsmodell közúti tesztelése.
A Volkswagen legnagyobb divatterepjárója már nemcsak V6-os, hanem akár V8-as dízelmotorral is elérhető.
A kompakt divatterepjáró legújabb kiadása alig 4,5 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Nagyon hasonló a méretük, a tudásuk és a teljesítményük, a karakterük azonban talán nem is lehetne ennél eltérőbb.
Az új erőforrás 40 lóerővel nagyobb teljesítményű az eddigi legerősebb gázolajos egységnél.
Kis méret, alacsony tömeg, pörgős motor - ez volt a legkisebb GSi titka, és ezen a vonalon indul el a most kijött új Corsa variáns is.