Mennyi mindenre elég lehet 100 lóerő: apró méregzsák a Hyundaitól
Megérkezett a dél-koreai gyártó harmadik N Line sorozatú, sportosra hangolt modellje.
Megérkezett a dél-koreai gyártó harmadik N Line sorozatú, sportosra hangolt modellje.
Az Abarth által kezelésbe vett kisautó új változatának motorjában találtak még néhány extra lóerőt.
Ebből a most a magyar fővárosba érkezett Chironból garantáltan csak ez az egyetlen példány létezik. Ami ráadásul nem benzinnel, hanem árammal működik.
A Michelisz Norbert által is terelgetett sportos kompakt új verziója az eddiginél jobb kilogramm-lóerő aránnyal támad.
Az olasz sportkocsi egyrészt erősebb, másrészt könnyebb az elődjénél, ami mindenképpen izgalmas kombinációnak tűnik.
A nemrégiben rekordsebességet elért autóból hamarosan elkészülnek az első méregdrága utcai példányok.
Franciaországban jártunk utána annak, hogy mit tud a Skoda eddigi legkisebb és legolcsóbb divatterepjárója. Ami lényegében egy megemelt Scala, és tele van kisebb-nagyobb meglepetésekkel.
Erre a 306 lóerős új kompakt SUV-ra minden további nélkül felvehető a nagycsaládos autóvásárlási támogatás.
Megérkezett a Cayenne kistestvérének legerősebb, legsportosabb kivitele, melybe egy 2,9 literes biturbó motor került.
A tavaly debütált új X5 kupésra faragott testvérmodelljét, a csapott hátú új X6-ost is beárazták hazánkban.
Három évtizedre visszatekintő múlt, nyitható tető és kiváló vezetési élmény. Jelen tesztalanyaink rengeteg közös vonással bírnak, mégis teljesen más karakterűek. Melyik közülük a jobb, őszintébb roadster?
Ez a középkategóriás SUV azoknak való, akik még az SQ5 teljesítményével sem teljesen elégedettek.
Ebből a csúcstechnikás sportkocsiból alig néhány példány fog készülni, és természetesen méregdrága lesz.
A mostanság mindent elárasztó divatterepjárók között üdítő színfolt tud lenni egy ilyen autó.
A bajor gyártó gigantikus divatterepjárója a bőven 500 lóerő felett teljesítő új motorral sportkocsiszerűen gyorsul. És felvehető rá a 7 üléses állami támogatás.
A Magyarországon gyártott típusba bekerült a nemrégiben debütált szupererős 2 literes 4 hengeres csúcsmotor.
Körbejártuk a Lancia ikonikus versenyautóját, melynek hatalmas teljesítménye mellé pillekönnyű karosszéria társul.
Az RS3 eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban minden korábbinál potensebb lett.
A német cég kompakt újdonsága egy feltöltéssel akár 60 kilométert is suhanhat tisztán elektromosan.
Egy pillekönnyű és nagyon erős nyitott tetős autó, mely sokkal inkább való versenypályára, mint közútra.