szerző:
hvg.hu

A sportos crossover sorozatgyártása a napokban kezdődött meg Romániában.

A Ford 1997 és 2002 között árulta Puma néven kompakt kupéját, mely az akkori Fiesta technikájára épült. Idén nyár elején pedig megérkezett a teljesen új fejlesztésű Puma, amely ugyancsak a gyártó említett kisautójára épül, de a mai kor elvárásainak megfelelően már divatterepjáró kialakítású. És amely mostantól hazánkban is rendelhető.

A Ford Puma Magyarországon jelenleg legolcsóbban 6,9 millió forintból úszható meg, ennyibe kerül ugyanis egy 125 lóerős 1 literes motorral szerelt, hatfokozatú kéziváltós Titanium felszereltségű modell. Ugyanezzel a hajtáslánccal, de már Titanium X felszereltséggel 7,9 millió forintba kerül a Puma. A csúcsot a 8,3 millió forintos alapárú ST-Line X jelenti, melynek 1 literes motorja 155 lóerős teljesítményű.

©

Az újdonság 4,19 méter hosszú, vagyis 14,5 centiméterrel hosszabb a Fiestánál, ezenkívül némileg magasabb és szélesebb is annál. A sportos külsejű Puma elején LED-es fényszórókra lehetünk figyelmesek, az oldalnézetet a lendületes ívek és a 16-19 colos kerekek határozzák meg, hátul pedig méretes Puma típusjelzést helyeztek el az ovális kék embléma alatt.

A kormány mögött egy 12,3 colos képátlójú digitális műszeregység található, ami a Titanium felszereltség esetén opciós extra, az ST-Line Pumákban viszont már alapáras. A 8 colos központi érintőkijelzőn Sync3 rendszer fut, ezenkívül pedig az Apple CarPlay és Android Auto támogatásról, a vezeték nélküli mobiltöltőről, illetve az 575 W-os 10 hangszórós hifiről sem feledkezhetünk meg.

A többszintes csomagtartó maximum 456 liternyi csomagot képes elnyelni, és mivel az alján egy vízleeresztő is található, rendkívül egyszerűen tisztítható.

©

 

©
©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Demeter Péter Autó

Kicsikét durvább: teszten a Ford Focus Active

Ha nem is a meleg vizet, de a langyosat megint fel akarják találni az autógyárak. A legeurópaibb autótípus az ötajtós kompakt, amelyekből most ügyes trükkökkel próbálnak crossoveres divatverziókat kreálni. Ilyen a Ford Focus Active is.

Átveszi a mandátumát a mohácsi polgármester

Átveszi a mandátumát a mohácsi polgármester

Saját örömlányai tartották ki a tatabányai férfit

Saját örömlányai tartották ki a tatabányai férfit

Már bérgyilkost is fogadott a férje megölésére, most boldogan élnek együtt

Már bérgyilkost is fogadott a férje megölésére, most boldogan élnek együtt

Szomorú szappanopera lett az uniós bővítésből

Szomorú szappanopera lett az uniós bővítésből

Térey János posztumusz kötete: mintha érezte volna a közelgő véget

Térey János posztumusz kötete: mintha érezte volna a közelgő véget

Sokat ül a munkahelyén? Akkor ne hagyja ki ezt a programot

Sokat ül a munkahelyén? Akkor ne hagyja ki ezt a programot