3 millió forintért kínálják ezt a szemrevaló 33 éves Zsigulit
Ültetett futómű, könnyűfém-felnik és egyedi fényezés jellemzi ezt a nem túl sokat használt régi Ladát.
Ültetett futómű, könnyűfém-felnik és egyedi fényezés jellemzi ezt a nem túl sokat használt régi Ladát.
Az új tulajdonosra váró szovjet kisautó a gyártás vége felé készült Zaporizzsjában.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
A legendás F40 tulajdonképpen tucatmodell ehhez a sokkal kisebb mennyiségben gyártott 288 GTO-hoz képest.
Ennek a nyitható tetejű régi német sportkocsinak 260 km/h a végsebessége.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.
Ebből a limitált szériás régi olasz szedánból garantáltan nem jön szembe minden sarkon egy példány.
A kompakt négykerekű időgépre vágyóknak 1,5 millió forintot kell a projektre szánniuk.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
A 80-as évekbeli csúcstechnika megzabolázáshoz szükség van némi vezetői tapasztalatra.
A több évtizedes kor ellenére ezúttal egy szó szerint bejáratósan új veteránhoz van szerencsénk.
A mérföld/órás értéket is mutató szovjet autóért közel 5 millió forintot szeretnének elkérni.
Ennek a kelet-német járgánynak kétszer olyan erős a motorja, mint a mezei Wartburgoké.
Nem minden nap jön szembe az utakon egy ilyen G-feltöltős Volkswagen.
Ez a Golf GTI a 80-as években a gyártás legvégén hagyta el a gyártósort.
A kiváló állapotnak örvendő közel 6 évtizedes autó értéke több százmillió forintra tehető.
Ha új autó lenne, járna rá a 2,5 millió forintos nagyacsaládos támogatás. Íme egy kiváló állapotú és új gazdára váró régi kombi Citroën DS.
Ez a lényegében szalonállapotú orosz terepjáró a típus életének kezdetére repít vissza bennünket.
Ebben a hagyományos ajtók nélküli szabadidőautóban feltehetően már az 50-es tempó is száguldásnak érződik.
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.