Utalványokkal és akciókkal próbálják Vuhanban visszacsalogatni a vásárlókat a boltokba
Még bátortalanok az emberek Vuhanban, amikor arról van szó, menjenek-e boltba. Ráadásul sokaknak nem maradt már mije, amiből költekezhetne.
Még bátortalanok az emberek Vuhanban, amikor arról van szó, menjenek-e boltba. Ráadásul sokaknak nem maradt már mije, amiből költekezhetne.
A köhögéssel vagy tüsszentéssel szétterjedő mikrocseppek révén is elkapható egy-egy betegség, mivel a cseppek több esetben a levegőben maradva vándorolnak tovább. Ezt bizonyítja az alábbi videó is.
Áruházanként változó, hogy hány ember mehet majd be vásárolni. Applikációval ellenőrzik majd a létszámot.
Mindkét bank termináljait átállították, így már csak 15 ezer forint elérésekor kérnek PIN-kódot a vásárlóktól.
Limitálják a kosárba tehető liszt, cukor, és hús mennyiségét, vagy éppen a lédig és darabáruk mennyiséget határozzák meg egyes élelmiszerboltokban. A polcokat több helyen mostanra feltöltötték, úgy tűnik, megpróbálják megakadályozni, hogy pár nap alatt ismét kiürüljenek az üzletek.
Így védik a veszélyeztetett korosztályt. Több élelmiszerbolt is kész átállni az új rendre.
A tartós cikkek, a liszt, az olaj, a cukor fogy továbbra is leginkább, de van, aki a sörre és a borra esküszik. A patikákban általános a hiány maszkból, fertőtlenítőből, és lassan a gyógyszertári alkohol is elfogy. Az üzletek nem győzik hangsúlyozni, feleslegesen senki ne halmozzon fel semmit.
A kereskedelmi szövetség nyugalomra és a hírek megfontolására inti az embereket.
Mivel a ház még mindig nincs a tulajdonos nevén, ezért nem is tud rá biztosítást kötni. Azóta több vihar is megrongálta az ingatlant.
Egy év alatt 6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.
Jóval többet vásároltak Magyarországon 2019-ben, mint egy évvel korábban.
Számtalan bolt kínál akciókat, ám az ezekről szóló újság nem minden esetben jut el a vásárlókhoz. Egy magyar app orvosolja ezt a problémát.
Az év második legnagyobb növekedését mérték a kiskereskedelemben novemberben, éves szinten 6 százalékos az emelkedés, mielőtt a karácsonyi számok beérkeznének.
Volt, ahol le kellett zárni a parkolót a sok vevő miatt.
Leírni is döbbenetes: 500 milliárd forintot. Az gombócból nagyon sok.
A nem élelmiszer jellegű üzletekben majdnem 10 százalékos volt a növekedés, összességében 6,2 százalékkal többet vásároltak Magyarországon, mint egy évvel korábban.
Vásárolunk. Az M1-nek nyilatkozó szakértő szerint ötezer milliárd forintért.
A családok átlagosan 46 760 forintot költenek karácsonyi ajándékokra, ennek felét online. Minden huszadik ember 100 ezer forint felett vásárol be – ez derült ki a Vatera friss felméréséből.