Idén az emberek 41 százaléka már online venne ajándékot karácsonyra
Bár a koronavírus miatt még nagyobb lesz a postások és futárok terhelése, 47 százalék még mindig a személyes vásárlás felé hajlik.
Bár a koronavírus miatt még nagyobb lesz a postások és futárok terhelése, 47 százalék még mindig a személyes vásárlás felé hajlik.
A vásárlók negyede költene sokkal kevesebbet az idei karácsonyi szezonban, mint eddig.
Ha valaki a 19 órai zárás után vásárolna, annak az online áruházat ajánlja a Spar, de csak a 10 ezer forintos értékhatár fölött.
Este hétig nyitva maradnak az IKEA-üzletek, de az éttermeket bezárják. Az online rendelésben lehetnek fennakadások a nagy forgalom miatt.
Lassan egy éve fenekestül felfordult az életünk. Amikor az első magyarországi koronavírus-fertőzöttet diagnosztizálták, még nem gondoltuk, hogy ilyen sokáig elhúzódik majd a járvány. Hogy az olyan mindennapi dolgok, mint a vásárlás vagy a nyilvános helyen étkezés komolyabb előkészítést fognak igényelni. Sajnos aztán mégis így lett. Összegyűjtöttük a legfontosabbakat ahhoz, hogy ideg-összeroppanás nélkül vásárolhassunk bakancsot és meleg ruhákat télire akár a kedvenc bevásárlóközpontunkban is.
Leginkább a ruhákon és a műszaki cikkeken spórolunk, de a könyvesboltokban sem hagyunk ott annyi pénzt, mint tavaly.
Csökkent a magyar kiskereskedelmi forgalom augusztusban az egy évvel korábbihoz képest. A külföldi turisták hiánya mellett az is betett a forgalomnak, hogy sokkal kevesebbet tankoltak az emberek idén nyáron, mint egy éve.
Válaszd a hazait, üzeni – tegezve – a kormányfő.
Egy év alatt 11 milliárd forintot költöttek Magyarországon mirelit pizzára.
A sportcipők még nagyon távol vannak attól, hogy „zöldek” legyenek, és a márkáknak is fontosabb, hogy a vásárlást ösztönözzék, mint azt, hogy a fenntarthatóságot. De hogyan lenne ezen változtatni? Buza Dániellel, a Rapcity alapítójával beszélgettünk.
A német anyavállalat azt teszteli, hogyan szolgálhatja ki azokat, akik nyitás előtt érkeznek.
Már szinte nem is tudunk úgy képre nézni a digitális térben, hogy ne vehetnénk meg azonnal az ábrázolt terméket. Az olyan luxusmárkák pedig, mint a Chanel, a Dior, a Gucci és a Burberry pedig Snapchaten, TikTokon és WeChaten keresztül küzdenek a fiatalabb vásárlók figyelméért – és pénzéért. Kína után Nyugaton is egyre inkább teret kap a közösségi médián keresztüli vásárlás, aminek a koronavírus egy újabb löketet adott.
Megkerestünk egy, az önálló életet most kezdő fiatalt, Zsófit, hogy meséljen ennek az időszaknak az egyik legnagyobb kihívásáról: a költések, kiadások tervezéséről és a pénz beosztásának nehézségéről. Ilyen élethelyzetben elsőrendű a pénzügyi tudatosság, így Zsófit elvittük egy pénzügyi szakértőhöz, hogy spórolási tanácsokkal, lehetőségekkel segítsen neki. A frissen megszerzett tudást pedig a gyakorlatban is kipróbáltuk vele.
A tavalyi évhez képest 46 százalékkal magasabb forgalmat generált Magyarországon az akció.
Három szlovén nyelvű szórakoztató csatorna került ezzel a TV2-höz.
Biztonságban vannak az élesztő-, liszt- és vécépapírkészletek.
A júniusi 0 után júliusban már 0,4 százalékos kiskereskedelmi növekedést mért a KSH. Annyival kevesebbet tankoltak a magyarok idén nyáron, hogy az nulla közelébe húzta az átlagot, de az élelmiszeren kívül szinte semmiből nem vásároltak sokat.
Júniusban már pontosan ugyanakkora volt a kiskereskedelmi forgalom, mint egy évvel korábban. A csomagküldő szolgálatok forgalma a karantén után visszaesett, ahogyan a benzinvásárlás is.
Az idősek, községben és fővárosban élők, valamint az alacsony végzettségűek körében vannak legtöbben azok, akik nem tudtak legalább annyi gyümölcshöz jutni, mint tavaly.
Olyan bevásárlókocsit tervezett az Amazon, amely látja, mi kerül a kosárba, így a vásárlás végén a fizetés sokkal gyorsabban végezhető.