X nélkül, új Opel arccal: kipróbáltuk a 300 lóerős hibrid Grandlandet
Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a külső design és az utastér tekintetében egyaránt jelentős vérfrissítésen átesett német szabadidő-autó zöld rendszámos változata.
Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a külső design és az utastér tekintetében egyaránt jelentős vérfrissítésen átesett német szabadidő-autó zöld rendszámos változata.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
Amennyiben rettentően unalmasnak találjuk a kompakt kategória összes modelljét, akkor a DS Automobiles újdonságát végre pontosan nekünk találták ki. Vezettük a DS 4-et, mely nagyon más, mint bármi más a piacon.
Hogy milyen testközelből az a kívül fehér, belül burgundivörös kompakt Mazda 3 és Mazda 6 sportkombi, amelyekkel a japán gyártó a fennállásának 100. évfordulóját ünnepli? Megnéztük és meghajtottuk őket.
Megérkezett a Hyundai első igazán sportos szabadidő-autója, a Kona N, melyet a ráncfelvarrt i30 N és a teljesen új i20 N társaságában fogtunk vallatóra. Durrogásból, tempóból és adrenalinból nem volt hiány.
A német gyártó legerősebb biturbó V8-as motorjával hajtott újdonság minden riválisát lelépi, még a Lamborghini Urust is. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Nordschleife leggyorsabb SUV-ja, a végletekig kihegyezett legsportosabb Cayenne.
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
Vázoljuk, hogy milyen egy 2021-es évjáratú 120-as Skoda, melynek a limitált típusszámán kívül persze nem sok köze van a 70-es évekbeli eredeti Skoda 120-ashoz. Cserébe viszont iszonyatos tempóra képes és 60 literes fogyasztással sokkol.
Az abszolút tökéletességre való törekvés, bármi áron – körülbelül így hangzik jelen tesztalanyunk hitvallása. Kipróbáltuk valaha készült technikailag legfejlettebb Rolls-Royce-ot, amely igyekszik az összes érzékszervünket egyszerre kényeztetni.
Kipróbáltuk az Audi remek 5 hengeres motorjával szerelt új Formentort, de előtte még meghajtottuk a legerősebb Leont, és egy őrült elektromos terepjáróval ugrattunk is egy nagyot.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az egyedi orgánumú V8 helyett hangtalan villanymotorral szerelt Mustang Mach-E, melynek aktuális csúcsmodellje több mint 350 lóerővel passzíroz bele az ülésekbe.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Ez nem csak egy Mustang, hanem a Mustang. A valaha készült legerősebb gyári Ford, ami pokolian erős és olyan hangos, hogy még a szomszéd faluban is hallani a géppuskaropogás jellegű orgánumát. Egy szupersportkocsi, amiért tulajdonképpen nem is sok az 50 millió forint.
Budapest környéki utakon ismerkedtünk meg röviden a dél-koreai gyártó két új szabadidő-autójával.
Megérkezett Magyarországra a VW Polo GTI és a Ford Fiesta ST új dél-koreai kihívója.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
A Mercedes tágas új modelljére ideális esetben akár a nagycsaládos kedvezmény és az elektromos autókra igényelhető támogatás is igénybe vehető. Kipróbáltuk, hogy milyen a szinte hangtalanul suhanó V-osztály.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
A karakteres kis japán terepjáró új generációja csak rövid ideig volt kapható nálunk, aztán a furcsa európai szabályozás ellehetetlenítette az életét. Most azonban visszatért hozzánk, igaz két üléssel kevesebbel és jelentősen drágábban.