Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Elöntheti a kínai és térségi fogyasztói piacot az ismét egyre népszerűbb Rubik-kocka, amelynek ázsiai terjesztésére jogot vásárolt egy sanghaji cég.
A Financial Times szerint a Middle Kingdom nevű, fogyasztói termékek értékesítésére szakosodott csoport a brit üzleti napilap értesülése szerint öt évre szóló terjesztési engedélyről írt alá szerződést - a cikkből nem derül ki, hogy kivel és mennyiért. A megállapodás alapján Kínában, valamint az ázsiai-csendes-óceáni térség hét másik országában, köztük Tajvanon, a Fülöp-szigeteken és Malajziában viheti piacra a magyar agytörő találmányt.
A kínai cég a Financial Times idézete szerint közölte, hogy a Rubik Ernő által 1974-ben feltalált játék eddig soha nem jelent meg a térség piacán, annak ellenére sem, hogy az eredetileg Magyarországon készített és nyugatra eladott kocka gyártását a 80-as években hongkongi és tajvani üzemekben is el kellett kezdeni a mind nagyobb kereslet miatt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.