Feszültség és konfliktus a szervezetben – Hogyan kezelhető?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Azon megy az adok-kapok, hogy lehet-e forgalom Ferihegyen éjfél és hajnal 5 óra között.
Teljes éjszakai repülési tilalmat akar Ferihegyen a főpolgármester. Tarlós István az InfoRádió Aréna című műsorában azt mondta, legfeljebb egy éven belül meg szeretné valósítani, hogy legyen teljes repülési tilalom éjfél és hajnali 5 között. Úgy fogalmazott, azt szeretné elérni, hogy változtassanak a berepülési útvonalon, a zajszennyezést pedig másképp mérjék, és az ellenőrzést vegye át a közlekedési hatóság.
A hvg.hu megkeresésére a Budapest Airport úgy reagált, üdvözöl minden olyan javaslatot, amely hozzásegít a repülőtér és a környéken lakók harmonikus együttéléséhez. A cég emlékeztetett, hogy a HungaroControllal közösen hosszú évek óta arra törekszenek, hogy – a repülés biztonságának követelményeit figyelembe véve – csökkentsék a főváros lakóinak a repülési zajból eredő terhelését.
Szakértőink rendelkezésre állnak minden észszerű javaslat megvitatására és megvalósítására
– írták.
A Budapest Airport szerkesztőségünkkel azt is közölte, hogy éjfél és hajnali 5 óra között hivatalosan egyetlen utas- vagy cargojáratot sem szabad erre az időszakra tervezni a menetrendben. A szabály ugyanis most az, hogy a repülőjáratoknak éjfél előtt meg kell érkezniük Ferihegyre, indulni pedig legkorábban hajnali 5 órakor tudnak. „Más okokból, például késés, műszaki kényszerhelyzet, egészségügyi vészhelyzet miatt előfordulhatnak leszállások, hiszen ez az ország egyetlen 24 órában nyitva tartó repülőtere” – közölték.
Csakhogy a szabály ellenére minden nap akad 2-5 olyan repülő, amelyekre a jegyeket úgy árulják, hogy a menetrend szerint éjfél után szállnak le. Amikor erre rákérdeztünk a Budapest Airportnál, azt a választ kaptuk: akárhogyan adja el a légitársaság a jegyet, a szabály az, hogy éjfél előtt meg kell érkezni.
Az éjfél környéki időszak így néz ki Ferihegyen:
Az AIRportal repülésügyi szakoldal szerint az éjszakai repülési tilalom nagy érvágás lenne a Ferihegyen állomásozó diszkont légitársaságoknak, mert menetrendjüket a nap egy szűkebb időszakába kellene tervezni, hogy az esetleges késések esetén is visszaérjenek gépeik az utolsó járatról az esti (éjfél körüli) zárás előtt. Tarlós István ezzel kapcsolatban a Kossuth rádiónak azt mondta, a fapados társaságokat eleve egy másik, Budapesttől távolabbi repülőtérre kellene "elpakolni". Megkérdeztük a Budapest Airportól, hogy melyik repülőtér jöhetne szóba, mire az a válasz jött, ilyenről nem tudnak.
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
Harmadik birodalmi mintára, de nem német minőségben készült el 50 éve a Balatonig vezető autópálya első fontosabb szakasza. Az állampártnak elég volt, hogy csak Kádár János balatonaligai nyaralójáig ért a sztráda.
Mexikót is hasonló vámokkal sújtja az amerikai elnök.
Egy hollywoodi film forgatókönyvének lapjaira kívánkoznak az izraeli nukleáris fegyver megszerzésének részletei.
Apáti Bence mozgalmának éppen volt érkezése ezt legyártani.
A férje brazil, meg ott elismerik a melegházasságot.