Három hónap alatt 15 milliárd forintot költött a kormány kommunikációra

Az „Európa jövőjét érintő kormányzati kommunikáció” tízmilliárd forintba került, de a családbarát Magyarországot is több, mint egymilliárdból reklámozták.

  • hvg.hu hvg.hu
Három hónap alatt 15 milliárd forintot költött a kormány kommunikációra

Idén januártól március végéig 15,4 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal – vette észre az Átlátszó.hu az uniós közbeszerzési értesítőben. A Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó hivatal a munkákért a New Land Media Reklám Kft.-nek és a Lounge Design Kft.-nek fizetett.

A legnagyobb összeg, 10 milliárd forint az „Európa jövőjét érintő, nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása” nevű tételre ment el. Egymilliárd forint fölötti tétel volt még a Családbarát Magyarország kommunikációs kampánya (1,18 milliárd), valamint a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség komplex ügynökségi feladatainak ellátása (1,55 milliárd).

450 millió forint jutott az Antenna Hungária kommunikációjára, 400 millióból hirdették az online adóbevallásokat, 240 millióból végezték el a hulladékgazdálkodáshoz kapcsolódó környezettudatos szemléletformáló kommunikációs kampányokat, 155 milliót adtak a Budapest Central European Fashion Week ügynökségi feladataira, 181 millióból szervezték a MÁV kommunikációját, és további 37 millióból a vasutasok toborzási kampányát. Sőt, 100 millió forint jutott az MTVA kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatokra is.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek