Túl drágák voltak az ajánlatok, egyelőre nem épül irányítóközpont a zalaegerszegi tesztpályához

Eredménytelenül zárult a zalaegerszegi járműipari tesztpálya irányítóközpontjának kivitelezésére kiírt közbeszerzési eljárás.

  • hvg.hu hvg.hu
Túl drágák voltak az ajánlatok, egyelőre nem épül irányítóközpont a zalaegerszegi tesztpályához

Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetmény szerint

"a benyújtott ajánlatok mindegyike jelentős mértékben meghaladja a szerződés teljesítéséhez rendelkezésre álló anyagi fedezet összegét".

A tenderen két cég, a Laterex Zrt. és a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó ZÁÉV indult. Hogy mennyiért vállalták volna el a munkát, vagy mennyit lett volna hajlandó fizetni a megrendelő, az állami tulajdonú Autóipari Próbapálya Zala Kft., nem derül ki a közleményből.

A G7 korábban azt írta a ZalaZone fantázianevű tesztpályáról, hogy csak az aszfaltozása 30,5 milliárd forintba került. Azt a munkát a Duna Aszfalt és a vele konzorciumban dolgozó ZÁÉV végezhette el. A portál becslése szerint a projekt teljes költsége meghaladja a 45 milliárd forintot.

(via Népszava)

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.