Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A tegnapi bejáráson kiderült: az áprilisban nyíló Europeum a maga 6 ezer négyzetméterével nem egy klasszikus...
A tegnapi bejáráson kiderült: az áprilisban nyíló Europeum a maga 6 ezer négyzetméterével nem egy klasszikus bevásárlóközpontra, hanem sokkal inkább egy szendvicsre fog hasonlítani. A hatemeletes épület felső három szintjén ugyanis egy szálloda, az épület alatt pedig egy ötszintes mélygarázs várja a látogatókat. Középen lesz a háromszintes kereskedelmi tér, ahol eddig 4500 négyzetmétert adtak bérbe, zömében felső-középkategóriás termékeket és szolgáltatásokat kínáló üzleteknek, éttermeknek.
A bevásárlóközpontban három nagy bérlő - a Deichmann cipőbolt, a H&M ruhaüzlet, a Müller áruházlánc - kötötte le a bérbeadható terület 60 százalékát, így a további bérlői mix is ehhez az arculathoz igazodik majd. Bár az Europeum bevásárlóközpontban lesz egy 1300 négyzetméteres közösségi rész, kérdés, hogy ezt milyen kulturális vagy egyéb funkcióval töltik meg. A fejlesztő szándéka az, hogy "a téren megforduló emberek között felülreprezentált 15-30 éves korosztályra" fókuszál.
A Blahán - amely jelenlegi állapotában inkább közlekedési csomópont, semmint élő városi tér - naponta 300 ezer ember halad át. Ráadásul a vitatott térrész több évtizede a "szlömösödés" útjára lépett, a környék elhanyagolt, nappal szinte használhatatlan, a járókelők rendszerint tovább sietnek innen. Az ingatlanfejlesztő szerint egységes elvek alapján kellene átalakítani a Blaha Lujza teret.
Az Europeum beruházás összegéről nincs információ, mivel a fejlesztő a szállodával és a mélygarázzsal együtt adta meg az összértéket. E szerint a fejlesztés az Europeum mellett lévő, már egy éve üzemelő Courtyard Marriott szállodával együtt 42 millió euróba (9-10 milliárd forintba) került. A szállodát eredetileg irodaháznak szánták, de a válság miatt változtattak a terveken. A tárgyalások során az Ablon átengedte az üzemeltetést a Marriott nemzetközi szállodaláncnak, amelynek saját parkolója is van.
A 70-100 eurós szobákat kínáló szálloda a Marriott brand közös foglalási rendszerében működik, és különlegessége, hogy egy delikatesz üzletből válogathatják össze a nekik tetsző árukat a vendégek szobájukban álló hűtőjükbe. A szálloda kivitelezésekor szépen megőrizték az épület nagykörúti homlokzatát, harmonikusan beillesztve azt a körutat meghatározó nagyvárosi képbe.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az Alzheimer-kór sokkal több nőt érint, mint férfit. Ennek oka nem az, hogy a nők tovább élnek, hanem a hormonháztartásuk sajátossága. Megfelelő életmóddal azonban a kognitív képességek hanyatlása megelőzhető – állítja új könyvében Lisa Mosconi agykutató.
Ujvári Imre szerint a Tisza Párt rendezvényén nem fizettek az áramért, és autóval hajtottak be egy természeti parkba.
A fogvatartott valószínűleg felkasztotta magát.
A külügyminisztérium pályázatán egy eleve gyanús cég nyert.