szerző:
hvg.hu

Alig van alkalmazott, így lett jobb az ár-érték arány.

Két év informatikai fejlesztés és építkezés után, a budapesti Nyár utcában – Európában elsőként – ma megnyílt a vendégek okostelefonja által vezérelt KViHotel. A TMRW Hotels applikációval a foglalástól a kicsekkolásig a teljes folyamat levezényelhető. A hotel majdnem teljesen személyzet nélkül működik, a vendég szinte minden funkciót a saját okostelefonja segítségével irányíthat.

Az alkalmazás segítségével foglalhat a vendég szobát, az érkezés előtt 48 órával bejelentkezhet, kiválaszthatja az emeletet és a szobát. A telefon a Bluetooth kapcsolat révén egyben a szobakulcs is, késő éjszakai érkezés esetén pedig a vendég telefonja nyitja a szálloda főbejáratát is. A szállóvendég a TMRW alkalmazással vezérelheti többek között a hűtést-fűtést, akár 10 000 kilométerrel távolabbról is beállíthatja előre a szoba kívánt hőfokát az érkezése időpontjára. Ugyanúgy az applikáción keresztül kérhetünk extra takarítást, és virtuálisan kitehetjük a „ne zavarjanak” táblát.

©

A vendég az applikáción keresztül fizethet, rendelhet taxit, miközben a fizetési folyamatait is nyomon követi. Ezeken kívül a kijelentkezés is a saját mobilról történik, nem szükséges hozzá sorban állni és a számla rendezése is az applikáció segítségével intézhető, természetesen a számla a megadott e-mail-címre online érkezik. Az appon keresztül a TMRW virtuális ügyfélszolgálata is rendelkezésre áll, a szálloda diszpécser szolgálata pedig bármilyen platformon (Facebook Messenger, Whatsapp, Skype, iMessage stb.) elérhető.

Az alkalmazás a szobalányok munkarendjét egy előre megírt algoritmus szerint szervezi, és a rendszer osztja ki számukra a teendőiket. Prioritást kap az a szoba, ahová aznap új vendég érkezik: a távozó vendég kijelentkezésekor a TMRW HK ennek a szobának a takarítását helyezi a takarítási lista elejére, és amint elkészül a szoba takarítása, az alkalmazás push-üzenetben értesíti is a szobát elfoglalni készülő és már bejelentkezett szállóvendéget, hogy lakóegysége immár beköltözhető.

©

A szálloda udvari homlokzatát díszítő falfestmény digitális trükköt rejt: az okostelefon kameráját ráirányítva a LARA AR applikáción keresztül életre kel a falkép, és a megjelenő videó segítségével elmagyarázza az applikáció használatát. A szálloda szerint a költséghatékony üzemeltetésnek köszönhetően (legfeljebb 15 fős személyzetet foglalkoztatnak) az átlagos budapesti szobaárért magasabb komfortfokozatot kínál.

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen HVG pártoló tag!

A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Tagjainknak heti exkluzív hírlevelet küldünk, rendezvényeket kínálunk, a könyveinkre és egyéb termékeinkre pedig komoly kedvezményt adunk. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! „Amikor annyira eluralkodik a mindennapi életünkön a virtualitás, üdítő igazi emberi kapcsolatokat építeni.”
K. Erna – Pártoló tag


„Régóta olvasom a HVG-t és cikkei között mindennap találok érdekfeszítőt!”
H. Szabolcs - Támogató
Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!