szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Április 7-én 0 órától egy hónapon keresztül a 1749-es segélyvonalon hívásonként, illetve SMS-enként 200 forinttal támogathatják a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a Pannon és a Vodafone ügyfelei az árvíz és belvíz károsultjait.

Az adományokat a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatják el a rászorulókhoz.

A három segélyszervezettel együttműködve a Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile), a Pannon és a Vodafone is hozzájárulnak az országot sújtó árvíz és belvíz károsultjainak megsegítéséhez. A három telekommunikációs társaság a 1749-es hívószámú segélyvonalat bocsátja az adakozni szándékozók rendelkezésére.

Április 7-én 0 óra és április 30-án 24 óra között mindhárom társaság ügyfelei - a mobilról és vezetékes számról egyaránt hívható - 1749-es szám tárcsázásával, illetve tetszőleges tartalmú SMS küldésével alkalmanként 200 forintot adományozhatnak a károsultak javára. A szolgáltatók a teljes befolyt összeget átutalják a segélyszervezetek részére.

A dél-kelet ázsiai cunami károsultjainak megsegítése érdekében tavaly e három társaság ügyfelei 123 millió forintot gyűjtöttek össze ezen a segélyvonalon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Kovács Andrea (hvg.hu) Itthon

Vészhelyzetben a 112-es segélyvonal

„Kérem, várjon!” – ismételgeti egy hang közel negyed órán keresztül a 112-es segélyhívó vonal másik végén. A leterhelt rendszer nem tud minden hívást azonnal fogadni. A minisztérium pénzre, a rendőrség új központra, a bajbajutottak pedig a kezelőre várnak.