Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Egy éves késésben van a 4-es metró építése, így legkorábban 2010 legvégén szállítanak majd utasokat a vezető nélküli szerelvények az Etele tér és a Baross tér között - közölte a főpolgármester szerdán.
A metró Bosnyák térig tartó szakaszán pedig várhatóan 2012 utolsó hónapjaiban lehet majd utazni - tette hozzá Demszky Gábor, aki azt is bejelentette, hogy a metróalagút fúrása április első hetében indul meg. A városvezető közölte még: a tervezetthez képest a beruházásnak eddig 43,1 milliárd forint a "túlköltsége".
Demszky Gábor az Etele téri építési területen tartott sajtótájékoztatót azzal nyitotta meg: a legfontosabb bejelentés az, hogy "természetesen tovább épül a 4-es metró". Elismerte ugyanakkor, hogy "késésben vagyunk" más országokhoz képest. Mint mondta, ma már nem csak a nyugat-európai városok, de Bukarest és Moszkva is előttünk jár.
Dancs Gábor, a Városháza szaktanácsnoka a metróberuházás finanszírozására utaló kérdésre azt mondta: az Európai Uniótól 70-250 milliárd forintnyi forrást várnak. A sajtótájékoztatón Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes megerősítette azt a nem sokkal korábban már bejelentett hírt is, ami szerint a beruházásnak új projektigazgatója lesz. Mint fogalmazott, Gulyás Lászlót, a DBR (Dél-Buda-Rákospalota) Metró Projekt Igazgatóság vezetőjét "nem menesztették", csak "megerősítették a projektigazgatóságot". Utalt arra, hogy Gulyás László a jövőben szakértőként tevékenykedik a cégnél.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.