„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Idén októberben, majdnem három év után lezárták a nyomozást a Pillangó utcai metróbaleset ügyében. Két embert gyanúsítanak, és a BKV megálmodta, hogy mivel lehetne elejét venni a hasonló baleseteknek.
Három évvel ezelőtt, december 5-én, hétfőn reggel volt a budapesti metró legsúlyosabb balesete a Pillangó utcánál. A földfelszíni megállóban álló szerelvénybe hátulról belefutott egy másik szerelvény, körülbelül 20 km/órával.
Tizenhatan sérültek meg, a rendőrség tömegszerencsétlenség miatt indított nyomozást. Az Index hétfői cikkében a BRFK információira hivatkozva azt írja, hogy a nyomozást október 10-én lezárták, két embert vasúti közlekedés gondatlan veszélyeztetés vétségével gyanúsítanak.
A portál arról is beszámol, hogy a BKV több módszerrel is kísérletezett, hogy ne legyen több hasonló baleset, például levélfogó hálót szereltek fel a szakasz mellett, hogy a falevelek pályára hullását megakadályozzák. A sínek szárazon tartását továbbá fűtőszál beépítésével érné el a BKV, és dolgoznak az automata vezérlési rendszer (CBTC) módosításán is.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Több szempontból is hasonló a három évvel ezelőtti durván száraz nyárhoz az idei kiindulóhelyzet.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Rendkívül értékes lehet a Magyar Stratégiai Zrt. nevű cég tulajdonában álló ingatlan.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.