szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az eladó helyett a vevő magyarázkodik, hogy miért kapott rossz terméket.

Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója magyarázkodott egy sort az ATV-ben, miért rosszak a felújított orosz metrókocsik. Szerinte azért rozsdásodott el az elsőként felújított hat kocsi, mert

időzavarba került az orosz gyár, ezért túlságosan hamar szállította le a szerelvényeket.

Arról is beszélt, hogy a BKV már 2017-ben jelezte, hogy a metrókocsik felületkezelése nem megfelelő, ezért a sorozatgyártást már nem így kezdték meg az oroszok, „de mivel kevés idő állt a rendelkezésükre, a prototípusok javítását nem végezték el, csak azután, hogy a szerelvények forgalomba álltak, és a BKV szakemberei észrevették a hibát”.

De mindenkit megnyugtatott: nem volt több garanciális hiba, mint amennyi más vasúti járműszerelvények beszerzésénél szokott lenni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!