Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A dolgozóknak a lap szerint december közepén szóltak, hogy vagy átmennek a kommunikációs feladatok elvégzésére újonnan létrehozott Tájékoztatási és Információs Központhoz, vagy megszűnik a munkaviszonyuk.
A Lázár János vezette Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) alatt január elsejétől létrehoztak egy Tájékoztatási és Információs Központot, amely egy miniszteri biztos felügyeletével fogja össze a tárca minden kommunikációját, a közlekedést érintő események szervezésének kivételével. A portfolio.hu információ szerint a központ létrehozása nem aratott osztatlan sikert az ÉKM-ben és háttérintézményeiben dolgozó kommunikációval foglalkozó munkatársak körében, akik tömegesen döntöttek úgy, hogy nem vállalják a nekik felajánlott új pozíciókat.
A lap úgy tudja, ez az átszervezés volt az oka többek között Pécsi Norbert Sándor január 1-jei távozásának is, aki 2017-től volt a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs osztályvezetője. A cikk szerint a tárca december közepén tájékoztatta a változásról az érintett dolgozókat, akik dönthettek, hogy elfogadják-e az új pozíciót, vagy az év végével megszűnik a munkaviszonyuk.
A lap megkeresésére az ÉKM azt közölte, hogy „a Tájékoztatási és Információs Központ a korábbi, elkülönülten működő minisztériumi és intézményi sajtóosztályoknál költséghatékonyabban, lényegesen kevesebb munkatárssal látja el a feladatát”.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.