Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csak két év után kapott munkát az a New York-i pénzügyi szakember, aki szendvicsembert csinált magából, és ennek köszönhetően ismertségre tett szert.
Paul Nawrocki magas beosztásban dolgozott egy játékgyártó cégnél, ám a válság miatt megváltak tőle. Miután fél éven át hiába kilincselt állásért, 2008-ban önmagát kezdte reklámozni: ebédidőben - amikor a legtöbb bankár és cégvezető kirajzik munkahelyéről - Manhattan utcáit járta magára függesztett öles táblákkal, melyeken magát ajánlotta.
Az ötgyerekes családapa a híres egyetemen, a Massachusetts Institute of Technologyn (MIT-en) diplomázott, és kinyomtatta ruhájára külön is, hogy "MIT-diplomás bérelhető". Hiába. Egyedi reklámmódszere mégis eredményes volt, mert legalább száz tévéinterjú készült vele - stúdiókban és az utcán egyaránt. A minap pedig állást kapott, igaz, az egyik barátjának köszönhetően. Fizetése a korábbi, évi 100 ezer dollár - 18 millió forint - fele lesz, de az 59 éves szakember ennek is örül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.