Riasztani fog a Siemens a Hongkong-Kína határon

A Kínát és Hongkong szigetét összekötő metróvonal 47 km-es lesz, a kelet-nyugati vonal 17 kilométer. A német cég specialistái mindkét vonalon jelző és biztosító-rendszereket telepítenek majd. Hét év múlva a terv megvalósul.

  • hvg.hu hvg.hu
Riasztani fog a Siemens a Hongkong-Kína határon

Az ázsiai kontinens legjobban kiépített hálózatai közé tartozik Hongkong metróhálózata. Az állandó gyarapodásban lévő közlekedési szükségletek jövőbeli kielégítésére a kormány 2009-ben bejelentette, hogy 2,9 milliárd amerika dollár értékben továbbfejleszti a sínhálózatát. Ennek részeként a Siemens tavaly megrendelést kapott a kínai határt Hongkonggal összekötő, 47 km-es észak-déli vonalszakasz irányítás- és jelzéstechnikai rendszerrel való felszerelésére.

A szigezet a szárazfölddel összekötő vonal üzembe állítását 2020-re tervezik.

A kelet-nyugati vonal, amin teljesen automatizált üzemben közlekednek majd a szerelvények, 17 km-es lesz ,és a West Rail Line és a Ma On Shan Line összekapcsolásával jön létre. A Siemens itt állomásmenedzsment-rendszer kiépítésére kapott megbízást. ez azt jelenti, hogy olyan vasútüzemi funkciók létesítése vár a német cégre, mint a vészriasztás, tűzjelzés, utastájékoztatás. A rendszert öt év múlva már élesben szeretnék a hongkongiak használni.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.