Kiderült, miből és hogyan készült a magyarországi Michelin kalauz
A cég képviselői a tesztelés folyamatáról beszéltek, egy korábbi közbeszerzés pedig árulkodik arról, mindez mennyibe kerül a magyar államnak.
A cég képviselői a tesztelés folyamatáról beszéltek, egy korábbi közbeszerzés pedig árulkodik arról, mindez mennyibe kerül a magyar államnak.
Nem érdemes áreséssel számolni a gyökérzöldségeknél.
A félretájékoztatás ellenőrzéséért felelős csapat 15 százalékát érinti a leépítés.
A tatai Öreg-tónál működő Platán Gourmet étterem is két Michelin-csillagos lett a budapesti Stand bisztró mellett –jelentették be csütörtökön este, amikor kihirdették a csúcsgasztronómia legrangosabb elismeréseit, most először az egész országból. A Platán másik része, a Bisztró szintén bekerült a Michelin szélesebb, majdnem ötven éttermet tartalmazó válogatásába. A díjátadó után az étterem séfjével, Pesti Istvánnal beszélgettünk arról, mi az, ami inspirációt adhat a magyar konyhából, és mi az, ami nagyon hiányzik neki belőle.
A jegybank szerint irreális ígéreteket tettek befektetőiknek, így arra is kötelezték őket, hogy a honlapjukat tegyék elérhetetlenné.
Ez majd IT szolgáltatásokat biztosít a düsseldorfi székhelyű hadiipari vállalatnak.
Pénteken minden dolgozó e-mailt kap, de megnyitása után nem mindenkinek lesz munkája.
Hiába tankoltak többet az emberek az olcsó benzinből, az csak részben ellensúlyozta a hatósági árazás hatásait.
A cég szerint a versenytársak is bevezettek extra díjat.
A bevétel elérte a kétmilliárd eurót, ám ez sem volt elég a nyereséges működéshez.
Elkészült a világ legértékesebb márkáinak listája: az Apple verhetetlennek tűnik, a techszektor egyébként is erős, és alig találni olyan nagy céget, amely ne tudott volna erősíteni az eggyel korábbi listához képest.
Berekesztette a makói üzem vezetése a bértárgyalásokat, és egyoldalú ajánlattal állt elő. A Makói Gumiipari Szakszervezet szerint ez köszönőviszonyban sincs a követeléseikkel, de a munkavállalók döntik el, hogy elfogadják-e a cég ajánlatát. Ha nem, akkor jön a sztrájk.
Budapest már Tarlós István idején sem tudott mit kezdeni a HÉV vonalaival, ezért a magyar állam, konkrétan a MÁV 2016. november 1-én átvette a fővárosi gyorsvasúti rendszer üzemeltetését. Az ezt követő öt évben semmit sem fejlődött a HÉV-üzem, és most úgy néz ki, hogy még legalább tíz évig velünk maradnak a jelenlegi HÉV-vonalak, és az ott közlekedő járművek is, miközben pár milliárd már így is elment a semmire.
Alaposan bepótolták a kamatemelést november elején azok a bankok is, amelyek még nem reagáltak az MNB legutóbbi lépéseire. Ennek hatására a lakáshiteleknél egyre gyakoribb a 10 százalék feletti kamat, a személyi kölcsönöknél pedig mind több nagybanknál találkozni 20 százalékot is meghaladó ajánlatokkal.
A versenyképesség nem elsősorban a munkaerő olcsóságából, hanem jóval inkább a termelékenységéből fakad. A kormány viszont nem a termelékenységre, hanem a feldolgozóipari multikra önti a pénzt, amivel konzerválja a kedvezőtlen gazdasági szerkezetet, és a Nyugat-Európához képest alacsony bérszintet. Ehelyett az oktatásra kellene költeni – írja elemzésében a GKI.
Nyílt levelet írt Balaicz Zoltán a Posta vezérigazgatójának.