Tíz év után bezárt a magyarországi Costa Coffee kávézóhálózat
Csak a reptéri Costa Coffee marad meg egy másik cég, a Lapker tulajdonlásában.
Csak a reptéri Costa Coffee marad meg egy másik cég, a Lapker tulajdonlásában.
Az elmúlt év és a világjárvány megmutatta, mennyire fontos, hogy egy vállalat válságbiztos módon tudjon működni, ebben pedig kulcsfontosságú szerep jut a robotizált logisztikai rendszereknek.
A Wizz Air elnöke és legnagyobb részvényese szerint Váradi "rohadt jó" vezérigazgató.
A felszökött ár miatt rosszabbul járnak, kisebb a nyereség.
A Brit Médiában 50 százalékos tulajdonrészt szerzett Shabi Michaeli. A tranzakció hírét megerősítette Milkovics Pál.
Egy hét múlva már vendégeket is fogad a sörkert.
2015 óta pereskedtek az ikonikus budapesti épületre 2014-ben kötött bérleti szerződés miatt, az Eximbank 2017 óta nem fizetett, így komoly késedelmi kamattal is tartozik.
A megbízást a New Land Média Kft. kapta, ami Balásy Gyula érdekeltsége.
A munkavállalók hazaköltöztek, de az eszközeik már otthon várták őket, és inkább azok alakultak át munkaeszközzé, ez viszont kiberbiztonsági problémákat okoz. A megoldás bonyolult, de a magyar cégek legalább felismerték, hogy az alapokat adó felhővel ugyanúgy foglalkozni kell, mint az egész téma kiberbiztonsági vetületével, különben rossz vége lesz a távmunkának. Hosszú még az út, de úgy tűnik, a távolról végzett munka is sokáig velünk marad még.
A Google-hirdetések között jelent meg a magyar milliárdos.
Többek között Mészáros Lőrinc, Garancsi István és Szíjj László érdekeltségeinek az eredményére jött ki ez az adat.
Videójátékok, webshop, élő rendezvények és milliárd dollárok új filmes tartalmakra – a kívülálló számára úgy tűnhet, hogy a Netflix nem győzi költeni a pénzét, pedig a valóság mást mutat: a cég inkább próbál előremenekülni a gondok elől.
És a kivitelezés nem is volt annyira egyszerű.
Ugyanazon a területen épül fel a komplexum, ahova egykor a kaszinóvárost szerették volna felhúzni.
Egy trafó meghibásodása miatt több százan maradtak hűtő, tévé, kazán nélkül egy városrészben, a szolgáltató, az MVM Démász nehezen mozdul a kártérítés rendezésében. A vezetékek esetleges megrongálódását nem is vizsgálta a cég a lakók szerint, a trafóval pedig korábban is voltak gondok, feljelentést is fontolgatnak.
A munkavállalók aláírásokat gyűjtenek, hogy a cég törölje el a szigort. Eddig háromezren adták a nevüket ehhez.