szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Rádió Rt. 2005. február 22-én sugárzott „Reggeli Krónika” c. műsorában a két évértékelő beszéd körül kialakult vita lezárásaként csak a Fidesz álláspontját közölte.

Az eljáró tanács megállapította, hogy a kifogásolt részlet valóban egyoldalú és elfogult volt, azaz nem felelt meg a közszolgálati műsorszolgáltatók esetében a médiatörvény 23. §-ának (2) bekezdésében is megfogalmazott törvényhozói szándéknak - áll a Panaszbizottság lapunknak eljuttatott közleményében.

hvg.hu Média

Az ORTT Panaszbizottsága elmarasztalta az ATV-t

Az eljáró tanács szerint az ATV hírösszefoglalójában a népszavazással kapcsolatban használt „elutasító végeredmény” kifejezés megtévesztő. A Klubrádióban elhangzott, Wass Albertet és a jobboldal kulturális színvonalát negatívan értékelő véleményt ugyanakkor a Panaszbizottság nem találta gyűlöletkeltőnek.

Így (ne) vágja otthon a haját!

Így (ne) vágja otthon a haját!

Mindenkit letepert a Huawei, a P40 Prónak van a legjobb kamerája

Mindenkit letepert a Huawei, a P40 Prónak van a legjobb kamerája

Már nyolc mutációja van a koronavírusnak

Már nyolc mutációja van a koronavírusnak