szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Elnéztek valamit, erre kétszer is visszafordult az M7-esen egy terepjárós konvoj – videó

Elnéztek valamit, erre kétszer is visszafordult az M7-esen egy terepjárós konvoj – videó

Orbán és Fico megállapodtak a gáztranzit növeléséről, majd egyetértettek az ukrajnai béke fontosságában

Orbán és Fico megállapodtak a gáztranzit növeléséről, majd egyetértettek az ukrajnai béke fontosságában

Három halálos áldozata van egy Herceghalomnál, az M1-esen történt balesetnek

Három halálos áldozata van egy Herceghalomnál, az M1-esen történt balesetnek

Több magyar szerkesztőség is bepanaszolta a magyar államot az Európai Bizottságnál a hatalomhoz közeli médiára költött pénzek miatt

Több magyar szerkesztőség is bepanaszolta a magyar államot az Európai Bizottságnál a hatalomhoz közeli médiára költött pénzek miatt