szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Eldőlt már a készpénz és a bankkártya "csatája"?

Eldőlt már a készpénz és a bankkártya "csatája"?

Íme az első debreceni BMW jövőbe mutató műszerfala

Íme az első debreceni BMW jövőbe mutató műszerfala

„Nagyon közel” a megállapodás a gázai tűzszünetről az amerikai külügyminiszter szerint

„Nagyon közel” a megállapodás a gázai tűzszünetről az amerikai külügyminiszter szerint

Őrizetbe vették annak a honlapnak az alapítóját, amelyen Dominique Pelicot a felesége megerőszakolóit toborozta

Őrizetbe vették annak a honlapnak az alapítóját, amelyen Dominique Pelicot a felesége megerőszakolóit toborozta