szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

A HVG mellett a Telex és a 24.hu sem vehet részt Orbán Viktor évértékelőjén

A HVG mellett a Telex és a 24.hu sem vehet részt Orbán Viktor évértékelőjén

Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan hiányossága az új iPhone 16e-nek

Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan hiányossága az új iPhone 16e-nek

Pénzt adnának Karácsonyék a panelházasoknak, kérdés, mire lesz elég a keret

Pénzt adnának Karácsonyék a panelházasoknak, kérdés, mire lesz elég a keret

Meghökkentő villanyos dobozost dob piacra a Kia

Meghökkentő villanyos dobozost dob piacra a Kia