szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog mai bejegyzése az év egyik legszomorúbb reklámját mutatja be olvasóinak.

Vajon melyik a célszerűbb: humoros vagy véresen komoly társadalmi célú reklámot készíteni? - teszi fel a kérdést a szerző. A blogger szerint az ittas vezetés elleni és balesetmegelőző reklámoknál a legcélravezetőbb a direkt, sokkoló és olykor brutálisan őszinte reklám. A 20. évfordulóját ünneplő TAC (Transport Accident Commission) ötperces kisfilmje az elmúlt évek legszívfacsaróbb jeleneteiből lett összevágva - olvasható a bejegyzésben. Ha kíváncsi a sokkoló reklámra, kattintson!

 

Ilyen kávéfőzőt még nem látott!

Ilyen kávéfőzőt még nem látott!

Csődöt jelentett a KTM, Európa legnagyobb motorkerékpár-gyártója

Csődöt jelentett a KTM, Európa legnagyobb motorkerékpár-gyártója

Az Ellenállás Mozgalommal véteti észre magát az Operettszínház balettigazgatója és a Magyar Nemzet publicistája

Az Ellenállás Mozgalommal véteti észre magát az Operettszínház balettigazgatója és a Magyar Nemzet publicistája

Ilyen az összeomlott infláció Magyarországon: 16 százalékkal fizettük többet a boltban ugyanazért, mint januárban

Ilyen az összeomlott infláció Magyarországon: 16 százalékkal fizettük többet a boltban ugyanazért, mint januárban