Építsenek személyes márkát az újságírók!

A Médiablog szerzőjének véleménye szerint azok tudják jobban eladni magukat a jövőben, akiknek erősebb a személyes márkájuk.

  • hvg.hu hvg.hu
Építsenek személyes márkát az újságírók!
A blogger szerint nem arról van szó, hogy mindenáron fényeznie kell önmagát az embernek, hanem egyszerűen vállalnia kell értékeit, eredményeit. Úgy, hogy ne kelljen másoknak magándetektívet fogadni ahhoz, hogy megtudják, kiről van szó, mivel foglalkozik. Erős személyes márkák természetesen a hazai médiában is vannak. Többségük azonban nem annyira tudatos építkezés eredményeképpen alakult ki, inkább csak lett - olvasható a Médiablogon. A blogger további véleményéhez látogasson el a blogra.
Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Felvesz a kamera, amikor valami kínos dolgot művelük, majd még fel is kap az internet. A Coldplay-koncerten lebukó vezérigazgató története jól példázza, hogyan változhat meg valakinek egyik napról a másikra az élete a kéretlen nyilvánosság hatására. Milyen nagy lebukásokról tudunk még? Mit tehet az ember, ha lebénítja a jumbo screen, még akkor is, ha nem jár tilosban?