A blogger szerint nem arról van szó, hogy mindenáron fényeznie kell önmagát az embernek, hanem egyszerűen vállalnia kell értékeit, eredményeit. Úgy, hogy ne kelljen másoknak magándetektívet fogadni ahhoz, hogy megtudják, kiről van szó, mivel foglalkozik. Erős személyes márkák természetesen a hazai médiában is vannak. Többségük azonban nem annyira tudatos építkezés eredményeképpen alakult ki, inkább csak lett - olvasható a Médiablogon. A blogger további véleményéhez látogasson el a blogra.
Építsenek személyes márkát az újságírók!
A Médiablog szerzőjének véleménye szerint azok tudják jobban eladni magukat a jövőben, akiknek erősebb a személyes márkájuk.

Kiderült, kit indít a Fidesz Zuglóban, ahol vezet a Tisza, miközben Hadházy sem száll ki
Apa nyúlik, anya győz - kritika A Fantasztikus 4-es: Első lépésekről
A rivális Superman után eljött a Marvel pályamódosításának ideje.
Beköszöntött a drónháborúk kora, pedig van hatékony fegyver ellenük, csak vissza kell hívni a nyugdíjból
Semmi nem jött össze a döntőben, vb-ezüstérmes a magyar női vízilabda-válogatott
Veszélyes játékot játszik Orbán, a magyar történelem legrosszabb hagyományaihoz nyúlt vissza
Menczer Tamás nekiment az OTP-nek és a Hellnek, hiába mondták, hogy nem támogatják Majkát
A Fidesz kommunikációs igazgatója mindkét cégnek felrótta, hogy korábban az előadó mellett álltak.