szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Egyesült Királyságban napok óta tartó súlyos zavargások idején azt gondolnánk, hogy egy márka kétszer is meggondolja, hogy bedobja-e lázadásra és rendőrös-tömeges képekre alapozott kampányfilmjét.

A Levi's nem gondolkozott ezen: a Legacy-kampányban a fiatalság erejét akarják megmutatni szabadon lobogó ruhákkal, vad rockbulival és rendőrökkel szembenálló fiatalokkal. Igen, a tömeges bandázás sajnos más képekről is ismerős lehet, és mivel a Levi's még füstbombát és égő dolgokat is mutat, nem lehet arra fogni a képsorokat, hogy egy békés tüntetést látunk. Kíváncsi a reklámra? Az Adrenalin blogon megnézheti.
hvg.hu Napi merítés

Focizzon együtt Maradonával

Diego Maradona idén 50 éves, így a jeles alkalom apropójából a Puma egy különleges Facebook-os alkalmazással ünnepli meg a világsztárt és a róla elnevezett futballcipőt - olvasható az Adrenalin oldalon.

hvg.hu Napi merítés

Kínának fog dolgozni az USA?

Mi a közös az ókori görögökben, a rómaiakban, a Brit Birodalomban és az USA-ban? Az, hogy mindannyian ugyanazt a hibát követték el: megfeledkeztek azokról az alapelvekről, amelyek oly naggyá tették őket, és ezért elbuktak - írja a blog szerzője.

hvg.hu Napi merítés

Ölhet a popcorn, ha nincs segítség

Igen, a popcorn akár halálos is lehet, de szerencsére lehet tenni ellene. Erre hívja fel a figyelmet az angliai St. James Kórház egy reklám segítségével - olvasható az Adrenalin blogon.

Kombájnnal ütközött egy autó, ketten meghaltak

Kombájnnal ütközött egy autó, ketten meghaltak

Helyenként ma is csak 11 fok lesz

Helyenként ma is csak 11 fok lesz

Beleálltak a golfba

Beleálltak a golfba

Már tesztelik a filléres matekfelmérő rendszert

Már tesztelik a filléres matekfelmérő rendszert