szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A BeautyWorld Middle-East kozmetikai kiállításon a magyar standon hat magyar vállalat kapott lehetőséget termékeik bemutatására.

A 2013. május 28. és 30. között megrendezett expo több mint 1000 kiállítója 30 000 szakmai látogatót vonzott a világ szinte minden tájáról. A dubai Beautyworld immáron 17. alkalommal biztosított egyedülálló megjelenést a szépségipar szereplői számára. A kiállítási szegmensek között a bőr-, illetve szépségápolási termékek mellett a kozmetikai alapanyagok éppúgy megtalálhatóak voltak, mint a szépségipari gépek- és berendezések.

A kiállítás a keleti exportpiaci nyitás szempontjából is kiemelkedő szereppel bír, hiszen a világ 150 országából érkező szakmai közönség döntő többsége az arab, a távol-keleti, illetve a szovjet utódállamok térségéből érkezik.

Az llcsi tarolt Dubaiban
©

Az esemény magas elismertségét a kiemelkedő látogatottsági mutatók mellett az is mutatja, hogy a magyar standon az Ilcsi Szépítő Füvek Kft-t – többek között – Bahrein hercegnője népszerűsítette. Hessa bint Hamad Al Khalifa hercegnő maga is kizárólag Ilcsi kozmetikumokat használ bahreini szépségszalonjában. Az Ilcsi krémek a régióban nagyon elismertek, a cégnek ugyanis több mint 10 éve működik képviselete Dubaiban. Az Ilcsi néni híres kozmetikumait használó bemutatóterem  mindemellett kétszer nyerte el “Az év szalonja” címet Dubai 1500 szépségszalonja közül. Számukra a mostani kiállítás – elmondásuk szerint – legkevesebb 50 új partnert hozott, melyek közül több is hosszú távú együttműködéssel kecsegtet. 

Hasonlóan vonzónak bizonyultak a Cosmed Kft. – PANDY’s névre hallgató – cukoralapú gyantái, ahogyan a Hélia-D Kft. professzionális termékei láttán is látogatók sokasága érdeklődött az együttműködési lehetőségekről. A Hélia-D már a kiállítás ideje alatt is sikeres üzletkötésről számolhatott be. 

A nemzeti stand vonzerejét növelték a Quality Healthcare Management Kft. kínálta magyarországi lehetőségek az egészségügyi turizmus területén, valamint a Kaviczky Premium Kft. egyedi megjelenésű és különleges minőségű kozmetikumai.

©

A nemzeti stand legtöbb kiállítójának sikere termékeik organikus jellegéből adódik. Az organikus, illetve natúrkozmetikumok gyártásában rejlő nemzetközi piaci potenciált cégeink - kellő időben - jól felismerték. "A világ kozmetikai trendjei alapján kijelenthető, hogy a magyar natúrkozmetikumok gyártására ezentúl mint perspektivikus exportágazatra tekinthetünk" - írta a a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) az eseményről szóló közelményében.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!