szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Csaknem 11 ezer fontot (3,3 millió forint) fizetett reklámszlogenért egy megyei rendőrség Nagy-Britanniában.

Cumbria rendőrsége rendelt szlogent egy reklámcégtől, mely nem tudni, mennyi gondolkodás rukkolt ki a "Biztonságosabb, erősebb Cumbria" jelmondattal. Ezt annyira jónak találta a rendőrség, hogy meg is vette, szóvivője azzal indokolta a szlogen szükségességét, hogy általa az emberek könnyebben azonosíthatják a rendőrség jelenlétét. 

A "projekt" bírálói szerint az embereknek bőven elég, ha azt látják valahol kiírva, hogy rendőrség, és jobban szeretnék, ha adópénzüket inkább bűnüldözésre fordítanák, a szlogentől Cumbra nem lesz se biztonságosabb, se erősebb - adta hírül a The Daily Telegraph című lap.

„Ez volt az utolsó” – kiakadt a drogellenes kormánybiztos a Kétfarkú Kutya Párt demonstrációján

„Ez volt az utolsó” – kiakadt a drogellenes kormánybiztos a Kétfarkú Kutya Párt demonstrációján

Nemzeti gyásznap lesz Magyarországon Ferenc pápa temetésének napja

Nemzeti gyásznap lesz Magyarországon Ferenc pápa temetésének napja

Kiderült: a Csepel SC erőnléti edzője tűnt el a budafoki hajóbalesetben

Kiderült: a Csepel SC erőnléti edzője tűnt el a budafoki hajóbalesetben

Erdő Péter: Ferenc pápa szerette átlépni a falakat, ajtót nyitni

Erdő Péter: Ferenc pápa szerette átlépni a falakat, ajtót nyitni