szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Csaknem 11 ezer fontot (3,3 millió forint) fizetett reklámszlogenért egy megyei rendőrség Nagy-Britanniában.

Cumbria rendőrsége rendelt szlogent egy reklámcégtől, mely nem tudni, mennyi gondolkodás rukkolt ki a "Biztonságosabb, erősebb Cumbria" jelmondattal. Ezt annyira jónak találta a rendőrség, hogy meg is vette, szóvivője azzal indokolta a szlogen szükségességét, hogy általa az emberek könnyebben azonosíthatják a rendőrség jelenlétét. 

A "projekt" bírálói szerint az embereknek bőven elég, ha azt látják valahol kiírva, hogy rendőrség, és jobban szeretnék, ha adópénzüket inkább bűnüldözésre fordítanák, a szlogentől Cumbra nem lesz se biztonságosabb, se erősebb - adta hírül a The Daily Telegraph című lap.

Tömeges ellenőrzés volt Budapesten, több mint kétezer sofőrrel fújattak szondát

Tömeges ellenőrzés volt Budapesten, több mint kétezer sofőrrel fújattak szondát

Villám csapott egy franciaországi állatkertbe, tizenhárman megsérültek

Villám csapott egy franciaországi állatkertbe, tizenhárman megsérültek

Kemény Zsófi, Dr. Máté Gábor és Al Ghaoui Hesna is felszólaltak az üldözési törvény ellen

Kemény Zsófi, Dr. Máté Gábor és Al Ghaoui Hesna is felszólaltak az üldözési törvény ellen

Alkotmányjogász: Dermesztő hatása lenne a kormány törvénytervezetének, és lényegében bárkit érinthet

Alkotmányjogász: Dermesztő hatása lenne a kormány törvénytervezetének, és lényegében bárkit érinthet