szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Csaknem 11 ezer fontot (3,3 millió forint) fizetett reklámszlogenért egy megyei rendőrség Nagy-Britanniában.

Cumbria rendőrsége rendelt szlogent egy reklámcégtől, mely nem tudni, mennyi gondolkodás rukkolt ki a "Biztonságosabb, erősebb Cumbria" jelmondattal. Ezt annyira jónak találta a rendőrség, hogy meg is vette, szóvivője azzal indokolta a szlogen szükségességét, hogy általa az emberek könnyebben azonosíthatják a rendőrség jelenlétét. 

A "projekt" bírálói szerint az embereknek bőven elég, ha azt látják valahol kiírva, hogy rendőrség, és jobban szeretnék, ha adópénzüket inkább bűnüldözésre fordítanák, a szlogentől Cumbra nem lesz se biztonságosabb, se erősebb - adta hírül a The Daily Telegraph című lap.

Szédületes új kézikonzolt mutatott be a Lenovo – de már a következő nagy dobásukról is elárultak néhány dolgot

Szédületes új kézikonzolt mutatott be a Lenovo – de már a következő nagy dobásukról is elárultak néhány dolgot

Szalmonellával fertőzött hajdinalisztet találtak az Aldinál

Szalmonellával fertőzött hajdinalisztet találtak az Aldinál

Vészesen terjednek a légúti fertőzések, de honnan tudjuk, hogy Coviddal, influenzával vagy megfázással van-e dolgunk?

Vészesen terjednek a légúti fertőzések, de honnan tudjuk, hogy Coviddal, influenzával vagy megfázással van-e dolgunk?

A DK a nemzetbiztonsági bizottság összehívását kezdeményezi

A DK a nemzetbiztonsági bizottság összehívását kezdeményezi