Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Körülbelül 600 hajót várnak a szervezők a július 2-án rajtoló 47. Kékszalag Árkád Nagydíj vitorlásversenyre.
Kollár Lajos, a Magyar Vitorlás Szövetség elnöke a szerdai sajtótájékoztatón elmondta: a Balaton-kerülő verseny alapítói 1934-ben bizonyára nem gondolták, hogy ilyen pályát fut be a Kékszalag, amely az évtizedek során fogalommá vált.
Aki a Kékszalagon nem lesz győztes, mégis nyer azzal, hogy teljesíti Európa leghosszabb tókerülő regattájának távját, a 155 kilométert.
Hozzátette, hogy a Kékszalag már nem csak verseny, fesztivállá nőtte ki magát, kiegészítő versenyekkel, vízi és parti eseményekkel.
Aki nem tudja a helyszínen követni az eseményt, online közvetítésben is nézheti.
Bagyó Sándor, a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálatának elnöke jelezte, hogy a mezőny évről évre növekvő mérete tőlük is több munkát követel. Kezdetben 300 hajóra figyeltek, ma már ennek a duplájára, két mentőhajójuk és csaknem 50 vízimentő 48 órán át lesz bevetésre készen a Kékszalagon.
Litkey Farkas 11-szeres Kékszalag-győztes kormányos elmondta, hogy új hajóval vág neki a távnak, míg a címvédő Józsa Márton szerint az idén hét-nyolc vitorlás is esélyes lehet a győzelemre.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az új trükkel még a szemfülesebbek is belesétálhatnak a csalók csapdájába.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.