Őszinte benzingőzös ünnep Le Mans szívében, a pilótaparádén fotóztunk
Ezúttal nem a versenypályán, nem nagy tempóval és nem a legújabb autók haladtak, hanem a város központjában lassan, de hangosan gördült át megannyi patinás gyönyörűség.
Ezúttal nem a versenypályán, nem nagy tempóval és nem a legújabb autók haladtak, hanem a város központjában lassan, de hangosan gördült át megannyi patinás gyönyörűség.
A tavaly első helyről rajtolt és végül első helyen végzett Ferrari csapatnak nem sikerült túl jól a Hyperpole, de tegnaphoz képest a BMW a legnagyobb vesztes.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
Baltával faragott formaterv, alaphangon 3 tonnás tömeg, puritán belső, hatalmas raktér és akár bőven 800 lóerő feletti triplamotoros hajtás a most először Magyarországra érkezett Tesla Cybertruckban.
Megnéztük, hogy mire képes a gyakorlatban a Toyota legújabb üzemanyagcellás modellje, a hidrogénnel percek alatt teletankolható, villanymotor által hajtott és akár 600 kilométeres hatótávú legújabb Hilux.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A magyar fődesigner nevével fémjelzett Mercedes CLE immár nemcsak gyönyörű kupé, hanem D-vitamin gyűjtögetős kabrió változatban is elérhető. Kipróbáltuk az AMG verzió érkeztéig aktuális csúcsmodellt, a 6 hengeres CLE 450-et.
Véletlenek és ostoba balesetek sora, számos tragikus személyes és politikai döntés, s nem mellesleg a rokonházasságok tömege adhat magyarázatot a dinasztiát Ferenc József korában megtizedelő „Habsburg-átokra”.
A Huawei legújabb csuklón viselhető kütyüje szinte pontosan úgy néz ki, mint egy Apple Watch, de annál jelentősen olcsóbb, és az androidos, illetve iOS felhasználókat egyaránt célkeresztbe veszi. Kipróbáltuk az akár 10 napos üzemidejű Watch Fit 3-at.
Hatalmas csomagtérrel és praktikus kialakítással támad a benzines, dízel, plugin hibrid és tisztán elektromos változatokban készülő új 5-ös BMW kombi kivitele. Bajorország szívében hajtottuk meg a 3,9 másodperces 0-100-as sprintre képes i5 M60 Touringot.
Mutatjuk, hogy mire képes a gyakorlatban a legújabb 5-ös BMW szupermodern vezetéstámogató rendszere. A bajorok már a vezetés közbeni YouTube videónézésnél tartanak.
A 2000 CS a 60-as évek egyik legelegánsabb, krómmal alaposan nyakonöntött túrakupéja, a Z3 M Coupé pedig egy az idő kerekét 25 évvel visszapörgető, őrült formájú/teljesítményű kis méregzsák. A Balaton környékén autóztunk a két bajor időgéppel.
A bestseller japán kompakt crossover külseje mit sem változott, a műszerfal azonban modernebb lett, tovább okosították a vezetéstámogató rendszert és egy új 130 lóerős hibrid hajtás is feltűnt a színen. Kipróbáltuk az elődjénél halkabb és már-már pofátlanul keveset fogyasztó 2024-es új Toyota Yaris Cross-t.
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.
Testközelből ismerkedtünk meg a dél-koreai gyártó legújabb tisztán elektromos kompakt szabadidő-autójával, a hatalmas Kia EV9 designját kis méretben felvonultató, belül egész tágas és akár 560 kilométeres hatótávú Kia EV3-mal.
Adott esetben van pofája 3,5 literes átlagfogyasztást produkálni úgy, hogy közben elfér benne egy komplett család minden cókmókkal együtt, és még vezetni sem rossz, sőt! Osztrák és cseh utakon fogtuk vallatóra a Skoda Octavia legfrissebb változatát.
Riválisainál vékonyabb kialakítással és alacsonyabb tömeggel veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját a relatíve jó áron egész sok mindent, így például 108 megapixeles kamerát kínáló Honor 200 Lite. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban.
Nem sokkal a tisztán elektromos Seal U után megérkezett a középkategóriás kínai SUV áramot és benzint egyaránt kedvelő új verziója, a zöld rendszámos plugin hibrid hajtású Seal U DM-i. Róma környékén vezettük az éppen a magyar gyárát építő BYD legfrissebb újdonságát.
A nemzetközi menetpróbán nemcsak a szinte teljesen hangtalanul suhanó elektromos G-osztályt, hanem annak 6 hengeres dízel és benzines, illetve biturbó V8-as változatát is vallatóra fogtuk. Teszten a legendás kockaterepjáró legújabb verziói.
Ugyanolyan ólomnehéz, mint a Tesla Cybertruck, de nagyon más karakterű villanyautó a négy motor által hajtott Mercedes G 580 with EQ Technology, mely gombnyomásra akár helyben is képes megfordulni.