Csak egy makett, mégis 12,5 millió forintba kerül a Pécsett gyártott Le Mans-i Ferrari
A végletekig alaposan kidolgozott kicsinyített Ferrari 499P-nek az árából akár két vadonatúj Suzuki Swift is kijönne.
A végletekig alaposan kidolgozott kicsinyített Ferrari 499P-nek az árából akár két vadonatúj Suzuki Swift is kijönne.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
Az általunk a Le Mans-i 24 autóversenyen testközelből is megismert Lotus Evijában nem kevesebb, mint négy motor található.
A Le Mans-i 24 órás versenyen ismerkedtünk meg testközelből a vadonatúj Ford Mustang GTD-vel.
Friss külsővel, modern műszerfallal és új hibrid hajtásláncokkal debütált a BMW legnépszerűbb modelljének új generációja, ami 6 hengeres motorral is elérhető.
A Renault 5 E-Tech szupersportos verziójaként debütált az Alpine első villanyautója – alaposan körbefotóztuk.
A háromféle változatban támadó megújult Audi e-tron GT akár 2,5 másodperc alatt képes felpattanni 0-ról 100-ra.
A hidrogén technológia nemcsak a közúti autók, hanem a versenyautók frontján is szépen lassan tör előre. Vázoljuk milyen formában.
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóversenyen vasárnap délelőtt komoly baleset történt a 27-es rajtszámú autóval.
A 9. Le Mans-i 24 órás autóverseny elstartolt, vázoljuk, hogy mennyire pezsgett az élet a rajtrácson.
Szombat délután 4 órától vasárnap délután 4 óráig lényegében megállás nélkül nyélgázon közlekedni, 330 km/h körüli végsebességgel, tétovázás és hiba nélkül. Le Mans-i 24 órás versenyzőkkel beszélgettünk a helyszínen.
Zinédine Zidane rajtjelére összesen 62 versenyautó vág neki az embert és technikát próbáló 24 órás viadalnak. Rengeteg F1 pilóta és egyéb bajnok, megannyi hibrid hiperautó, több százezer rajongó a helyszínen és 100+ millió néző világszerte. Ez Le Mans.
Ezúttal nem a versenypályán, nem nagy tempóval és nem a legújabb autók haladtak, hanem a város központjában lassan, de hangosan gördült át megannyi patinás gyönyörűség.
A tavaly első helyről rajtolt és végül első helyen végzett Ferrari csapatnak nem sikerült túl jól a Hyperpole, de tegnaphoz képest a BMW a legnagyobb vesztes.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
Baltával faragott formaterv, alaphangon 3 tonnás tömeg, puritán belső, hatalmas raktér és akár bőven 800 lóerő feletti triplamotoros hajtás a most először Magyarországra érkezett Tesla Cybertruckban.
Megnéztük, hogy mire képes a gyakorlatban a Toyota legújabb üzemanyagcellás modellje, a hidrogénnel percek alatt teletankolható, villanymotor által hajtott és akár 600 kilométeres hatótávú legújabb Hilux.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A magyar fődesigner nevével fémjelzett Mercedes CLE immár nemcsak gyönyörű kupé, hanem D-vitamin gyűjtögetős kabrió változatban is elérhető. Kipróbáltuk az AMG verzió érkeztéig aktuális csúcsmodellt, a 6 hengeres CLE 450-et.