Persze, ha Orbán Viktor makói lenne...
Nem visz majd Hódmezővásárhelytől Szegeden át Makóig a vonat-villamos öszvér, holott lenne értelme. A helyette kiagyalt pótmegoldás aligha hozza lázba az utasokat.
Nem visz majd Hódmezővásárhelytől Szegeden át Makóig a vonat-villamos öszvér, holott lenne értelme. A helyette kiagyalt pótmegoldás aligha hozza lázba az utasokat.
Az EU Csalás Elleni Hivatalának jelentése már a brüsszeli bizottság asztalán van. A botrány tovább csökkentheti a dugódíj észszerű bevezetésének esélyét.
A Budapesten eddig nem használt Credo Econell Cityt várhatóan holnaptól lehet – akár jegy nélkül is – kipróbálni, először a 110-es és a 112-es vonalon.
A 75 magyar + 75 lengyel helyett 35 magyar + 115 lengyel busz beszerzéséről dönthet jövő szerdán a Fővárosi Közgyűlés.
Egy óra alatt lehet eljutni Óbudáról Kamaraerdői a szombaton elindított budai fonódó villamossal – majd ha az teljesen elkészül, mert ahhoz még egy kis alagútszélesítés szükségeltetik. Az építkezés egyébként eddig is nagyon elnyúlt, de az eredményt minden bizonnyal értékelni fogják az utasok - ha már megtanulták az új menetrendet.
A főváros 150 új buszt szán a jövőre kieső 3-as metró pótlására. Ez aligha elég, viszont ha a buszpark a teljes metrózó tömeget átveszi, megbénul Budapest.
Ilyen, a világ leghosszabbjaként beharangozott villamosok fognak járni jövő tavasztól Budapesten, a Hungária körúti 1-es tavaly felújított vonalán. Megszorításokkal.
A német gyártó emblémáját viselő első magyar busz már el is készült.
Miben van az igazán nagy pénz? – többek között ez is kiderül a HVG top 500 most megjelent második részéből, amely a legnagyobb nyereségű ötszáz magyar vállalat rangsorát tartalmazza.
Megtörtént, amire senki nem számított, sőt, első hallásra most is képtelenségnek tűnik: a legnagyobb magyar cég elvesztette elsőségét a legnagyobb magyar cégek ranglistáján.
Egyelőre nemigen létező hazai buszok vásárlására biztat a kormány. A frissen bejelentett buszgyártási stratégiára máris a hatalmi rögtönzés árnyéka vetül. A budapesti metrópótlás körüli huzakodás közepette kiderült: tovább késik a piacnyitás a vidéki buszközlekedésben.
Már 2017-től évi ezer–ezerkétszáz autóbuszt kell gyártania a magyar iparnak a ma ismertetett kormányzati terv szerint. Tavaly alig több mint tizedennyi jött össze – más kérdés, hogy ez nem a gyártókon múlt.
Paradicsomi körülményeket teremt a magyar adószabályozás néhány üzletágban, és ezt világcégek sora használja ki. Hogy mennyire? Csak egy példa: nyolc cég 320 milliárd forintnyi árbevétel és 123 milliárdnak megfelelő nyereséget hozott össze, de csak 4,3 milliárd adót fizetett be!
A főpolgármester máris négy–öt hónappal későbbi munkakezdésről beszél, mint amiről még az év végén is szó volt.
Tömegközlekedve ismerni meg igazán egy országot. Olyan élményekre lehet így szert tenni, amelyekből a kényelmesebb – és drágább – megoldásokat választó turisták garantáltan kimaradnak. Kipróbáltuk Thaiföldet.
A spórolás magyarázza az utat, de az út nem magyarázza magát – ez a fő baj a tervezett újfajta gyorsutakkal. Ha figyelmen kívül hagyják a közlekedésmérnökök tudományát, az autósok nem fogják érezni és érteni, hogyan vezethetnek, és kész a balesetveszély.
Hét év késedelmet és legalább húszmilliárd forint költségtúllépést hozott össze három budapesti, illetve főváros környéki nagyberuházás, prolongálva a nap mint nap arra járók kényelmetlenségeit.
Eleve teljesíthetetlennek tűnnek az utasszámok, amelyeket Budapest vezetése vállalt, illetve ígért a 4-es metróra, de a valóság még a reális lehetőségekhez képest is elmarad.
Különösen éber a Közbeszerzési Döntőbizottság a villamosvásárlási pályázatok ellenőrzésében; legújabban a fővárosi tender eredményét is érvénytelenítette.
A legfrissebb hírek szerint egy jövőre bezáró svédországi busz-összeszerelő üzem berendezéseit szerezhetik meg a győriek a Rába-Volvo autóbusz magyarországi gyártásához.