Utólag hirtelen 87 milliárddal is drágább lehet a 4-es metró
Az EU Csalás Elleni Hivatalának jelentése már a brüsszeli bizottság asztalán van. A botrány tovább csökkentheti a dugódíj észszerű bevezetésének esélyét.
Az EU Csalás Elleni Hivatalának jelentése már a brüsszeli bizottság asztalán van. A botrány tovább csökkentheti a dugódíj észszerű bevezetésének esélyét.
Miben van az igazán nagy pénz? – többek között ez is kiderül a HVG top 500 most megjelent második részéből, amely a legnagyobb nyereségű ötszáz magyar vállalat rangsorát tartalmazza.
Megtörtént, amire senki nem számított, sőt, első hallásra most is képtelenségnek tűnik: a legnagyobb magyar cég elvesztette elsőségét a legnagyobb magyar cégek ranglistáján.
Egyelőre nemigen létező hazai buszok vásárlására biztat a kormány. A frissen bejelentett buszgyártási stratégiára máris a hatalmi rögtönzés árnyéka vetül. A budapesti metrópótlás körüli huzakodás közepette kiderült: tovább késik a piacnyitás a vidéki buszközlekedésben.
Paradicsomi körülményeket teremt a magyar adószabályozás néhány üzletágban, és ezt világcégek sora használja ki. Hogy mennyire? Csak egy példa: nyolc cég 320 milliárd forintnyi árbevétel és 123 milliárdnak megfelelő nyereséget hozott össze, de csak 4,3 milliárd adót fizetett be!
A Budapesten eddig nem használt Credo Econell Cityt várhatóan holnaptól lehet – akár jegy nélkül is – kipróbálni, először a 110-es és a 112-es vonalon.
A 75 magyar + 75 lengyel helyett 35 magyar + 115 lengyel busz beszerzéséről dönthet jövő szerdán a Fővárosi Közgyűlés.
Tömegközlekedve ismerni meg igazán egy országot. Olyan élményekre lehet így szert tenni, amelyekből a kényelmesebb – és drágább – megoldásokat választó turisták garantáltan kimaradnak. Kipróbáltuk Thaiföldet.
Ilyen, a világ leghosszabbjaként beharangozott villamosok fognak járni jövő tavasztól Budapesten, a Hungária körúti 1-es tavaly felújított vonalán. Megszorításokkal.
Eleve teljesíthetetlennek tűnnek az utasszámok, amelyeket Budapest vezetése vállalt, illetve ígért a 4-es metróra, de a valóság még a reális lehetőségekhez képest is elmarad.
A legfrissebb hírek szerint egy jövőre bezáró svédországi busz-összeszerelő üzem berendezéseit szerezhetik meg a győriek a Rába-Volvo autóbusz magyarországi gyártásához.
Miközben az évtizedes múltú gyártók egy két éve tartó vásárlási stop miatt padlón vannak, az iparág megmentésének jelszavával a kormány a Rábából akar buszgyártót faragni.
Miniszterelnöki protekcióval épülhet ki az első magyarországi városközi villamos. A kedvezményezett: Lázár János városa, Hódmezővásárhely.