szerző:
hvg.hu

Amerikai kutatók a legújabb tanulmányukban arra jutottak: azért az érzésért isszuk inkább az italokat, amelyet okoznak, mint az ízük miatt.

Az, hogy milyen italt választunk az elénk tettek közül inkább múlik azon, hogy melyikhez milyen hatást kötünk, mint azon, hogy melyiknek milyen az íze – ez derül ki a chicagói Feinbergi Orvostudományi Iskola legújabb kutatásából, amelyet az Indy100 írt meg.

A kutatásban részt vevő 336 ezer főt két csoportra osztották: a "keserű-kóstoló csapat" kávét, teát, sört, vörösbort és grapefruitlevet kapott, míg az "édes-kóstoló csapat" mindenféle édes és édesített italokat.

A kutatók arra jutottak, hogy a felnőttek az alapján választottak az innivalók közül, hogy milyen az adott ital megítélése számukra. Többen azt mondták, hogy azért választották a kávét, mert szeretik, hogy felpörgető hatással van rájuk, míg a sört azért, mert szereti a neki tulajdonított ellazító hatást.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának tudományos eredményeket bemutató Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Néztek, mint a revüben – "Eljött a paradicsom", 1989. december 18.

Néztek, mint a revüben – "Eljött a paradicsom", 1989. december 18.

Androidos? Mostantól a számítógépéről is telefonálgathat

Androidos? Mostantól a számítógépéről is telefonálgathat

Nem a trolivezető, hanem egy pénzügyes élesztette újra a 19 éves lányt

Nem a trolivezető, hanem egy pénzügyes élesztette újra a 19 éves lányt

Bojár Gábor: Értékek és prioritások

Bojár Gábor: Értékek és prioritások

Valószínűleg drágábbak lesznek a jövő évi iPhone-ok

Valószínűleg drágábbak lesznek a jövő évi iPhone-ok

Megváltozik a Windows logója

Megváltozik a Windows logója