szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ez a szemrevaló bajor sportautó kiválóan egyensúlyoz az eredetiség és a modernség vékony határmezsgyéjén.

A BMW az 1985-ös Frankfurti Autószalonon tárta először a nagyközönség elé az első M3-as modelljét. Az E30-as típusjelzésű 3-as BMW-re épülő relatíve könnyű sportkocsi motorházteteje alatt egy 2,3 literes benzinmotor található, mely kiviteltől függően 195-215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.

Egy brit tuningcégnek, a Reduxnak az az ötlete támadt, hogy modernizált formában újít fel régi M3-as BMW-ket. A mellékelt fotókon látható különlegességből összesen 25 példány fog készülni:

Redux

A tömegcsökkentés jegyében rengeteg karbonszálas elemet kapott M3-as BMW motorját 2,5 literesre fúrták fel. A turbóval megfújt erőforrás 390 lóerős teljesítménnyel, illetve 529 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, de a Redux szívómotoros restomod átalakítást is vállal. A hátsó sperrdifis BMW-t öt-, illetve hatfokozatú kéziváltóval lehet megrendelni.

Redux

A futómű állítható, felár ellenében karbon-kerámia fék is rendelhető, a hátsó üléseket kiszerelték. Az Alcantarával gazdagon bevont és bukócsővel védett utastérben Recaro sportülések kaptak helyet. A restaurálás és az átalakítás 18-24 hónapnyi időt vesz igénybe.

Redux

 

Redux
Redux
Redux
Redux
Redux
Redux

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!