Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Japán északi részén csak azért nem zártak be végleg egy vasúti megállót, hogy mindennap fel és leszállhasson a közelben lakó tizenéves diáklány.
Három éve már csak kétszer áll meg a vonat a Japán gyéren lakott északi részén lévő Kami-Sirataki megállóban: reggel felveszi az onnan induló középiskolai diákot, délután pedig leteszi őt. A vonatokat üzemeltető Hokkaido vasúttársaság 2012-ben végleg be akarta zárni a gyakorlatilag használaton kívül lévő állomást, ám végül a cég vezetői úgy döntöttek, addig megáll a vonat Kami-Siratakiban, amíg a meg nem nevezett lány idén nem fejezi be gimnáziumi tanulmányait.
Miközben az internetes kommentelők dicsérték a vasúti társaságot, a történetből az is kiderül, hogy Japán nem igen tud mit kezdeni az egyre inkább elnéptelenedő Észak-Hokkaidóval: a népesség az átlagosnál gyorsabban fogy, mivel alig van munkalehetőség a környéken. Az előrejelzések szerint Japán népessége 2060-ra harmadával csökken, s 85 millióra zsugorodik, s a falusi lakosság folytatja a városokba való tömeges beköltözést.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.