HVG: Mint mondják, a céljuk az, hogy tovább javítsák a Dacia megítélését, és az eddig az olcsósága miatt népszerű autót olyan márkaként tartsák számon a vásárlók, amely a legtöbbet adja a vevők pénzéért. Mennyi időre van szükségük ehhez?
Xavier Martinet: Természetesen sokáig tart egy márka imázsának a megváltoztatása, az Audi esetében például ez az 1970-es évektől kezdve tizenöt évet vett igénybe. Nekünk is időre van szükségünk, de ez nem jelenti azt, hogy ölbe tett kézzel kellene ülnünk, és arra várnunk, hogy lássuk az eredményeit annak, amit elkezdtünk.
A folyamat a Sandero harmadik generációjával kezdődött. Ez a második generáció erősségeire épült, de már igazán szépen tervezett kocsi, az elődje inkább átlagos kinézetű. A Sandero 3-nál mutatkozott be a stratégiánk egyik sarokkövének tekinthető CMF-B alváz, amelyet később a Loganhoz, a Joggerhez is használtunk, s erre épül majd az új Duster, a Bigster, valamint a közeljövőben bemutatkozó két másik új modell is. A folyamat 2020-ban indult be, és már most olyan modellekről beszélünk, amelyek az évtized második felében kerülnek majd a piacra.