Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A két ország számára súlyos következményekkel járhat, hogy lelassult a német anyacégek termelése, mivel mind Magyarország, mind Szlovákia erősen függ attól, miként alakulnak a dolgok a német gazdaságban. A BMW máris bejelentette, hogy a tervezett debreceni üzemben nem három, hanem csupán két modell gyártanak majd, ami azt jelenti, hogy évente nem 150 ezer, hanem csupán 80-90 ezer jármű kerül le a szalagról.
Az európai autóipar válságának oka – mutat rá a budapesti tudósító, Kornél Albert – egyrészt az erős kínai konkurencia, másrészt pedig az, hogy nehéz átállni az elektromos autók előállítására. Emiatt behúzza a féket az összes érintett multi. A magyar kormány számára további rossz hír, hogy a debreceni létesítmény nem jövőre, hanem csak két év múlva kezdi meg működését.
Szlovákia szintén aggódik, miután a Volkswagen üzembezárásokat jelentett be. Ivan Stefunko, a Haladó Párt képviselője, egyébként pedig vállalkozó, azt mondja, egyelőre nehéz megmondani, náluk miként csapódnak le a nehézségek, mivel a cégek elsősorban a kölcsönmunkásokat teszik utcára.
Ám az nagy baj, teszi hozzá, hogy a gazdaság túlságosan is egy lóra tett, és a kormányok képtelenek olyan irányt szabni a fejlődésnek, ami nagyobb hozzáadott érték előállítását eredményezné, illetve növelné a szolgáltatások arányát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.